Jump to content
DOHC-VTEC_2.0L

Няма искра?

Recommended Posts

Здравейте, колеги, фенове, манияци и майстори  :honda: (и аз да сефтосам в убавия сайт :Д)! Преди няколко месеца си направих едно колело с двигател :Д (Щуротия голема :D ). Ето една снимка -

. Не очаквах да е такъв кеф с т'ва чудо, особено по байрите - нема въртене на педали :Д. И 'секи път като вида некой баварец пред мене - пълна гаааз  :hondarulez:  :tooth: . 

За карък обаче преди известно време се бех засилил по едно по високо местенце, където леда още не се беше стопил..... леко се претрепах :lol:  . Колелото обаче почти не пострада. Почти. Та тогава по пътя обратно към нас първоначално го запалих, но по средата на пътя изгасна и го пребрах с педалите. След т'ва проверих какво не му е наред - мъчих го много пъти да запали ( със смукач, без смукач). Свалих и изчистих карбуратора и възд. филтър, тъи като ми се струваше че се задъхва и нещо му пречи ( и найстина си беше за почистване). След почисвтането обаче - пак същия проблем. Тогава проверих свещта за искра - видях, че няма. За това купих нова свещ (въпреки, че малко след това разбрах, че бензинова свещ е много трудно, ако не и невъзмъжно, да се развали напълно, т.е. без изобщо да има искра). Тествах новата и с нея същата работа - искра няма. Затова проверих за слаби връзки по жиците - стегнах т'ва онова и пак опитах - нищо ( и без тва не очаквам да има проблем, като всичко одавна беше облепено с изолирбанд и не е мърдало). След тва разбрах, че най-вероятно е или бобината, или магнитото (динамото, което е от 2 части - магнит и статорна намотка около него ). Проверих в интернет за тях двете и ги тествах с омметър, като следвах данните от интернет (от американци, който правят такива моторни колелета). Статорната намотка излезе колкто трябваше, а бобината даде много ниско съпротивление спрямо изисквания интервал . 

Реших, че след като имам нова свещ и статорната намотка отговори на изискванията за омове, трябва да взема нова бобина. Днес я взех, тествах я пак с омметъра и пак същото ниско съпротивление както старата (викам си  :blink: ). Все пак, за да съм сигурен я сложих и новата, резултата е същия. Не вярвам да са ми дали чисто нова дефектна бобина, а и не трябва ли точно тя да има ниско съпротивление (1 ом ми излизаше на омметъра, а на инфото от американците пишеше, че трябва да е между 6-8 ома, но и на старата, и на новата излиза 1 ом ). Ако бобината всъщност си е наред остава да е статорната намотка или магнита на коляновия вал (ама одеве 1000 пъти ми закачи отверката  :lol: тоя магнит, така че според мен си е съвсем наред). Освен това по намотката има и не малко ръжда, което ме кара да мисля, че всъщност тя е виновна. Ето и снимка на магнитото (намотката с магнитчето) -

. A дали може да е самия магнит, което много ме съмнява?

 

Моля за съвет, защото не ми се дават повече пари за неща, който няма да ми оправат проблем с искрата (както стана с бобината). Има ли токаджии  :) ? 

Редактирано от DOHC-VTEC_2.0L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...пробвай в някой мотоциклетен форум.Тук няма голямо внимание към мотоциклетите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери за оттечки и клиясали ,корозирали връзки по запалителната система почни от това пък... ако не откриеш нищо пиши пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...