Jump to content
Silvergreen

Съвет за DRL и ксенон

Recommended Posts

Здравейте колеги,Имам едно модулче за дневни светлини от тези дето контролират светлината на дългите . До колкото си спомням вземат сигнал от стартера, от късите и от дългите. Та въпросът ми е ако искам да сложа ксенон, какво мога да направя с модула? Единственото за което се сещам е, да си купя някакви халогени и да го вържа за тях, ама как ще стане... Инсталация трябва да пускам за халогените най- вероятно, копчета да монтирам... Някой от вас дали е правил нещо подобно? Или поне за халогените да ми дадете предложения, аз с модула мисля, че ще се оправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм чел този тип модули например този работят на частично натоварване на дългите светлини. Предполагам, че ако сложиш H4(L-HID,H-halogen) - тази която е с ксенонова крушка на късите, а халогенна на дългите ще се случат нещата.

 

За фаровете за мъгла (т.нар. халогени), предполагам, че ще имаш проблеми с полицията. Ако си взаимствал идеята от някои нови коли, които си виждал да карат така, имай предвид, че го правят защото някои производители (като Шкода) слагат в едно тяло и фарове за мъгла и дневни светлини, но и двете са ясно разграничими, докато при теб нарушението ще е видимо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биксенон мисля да слагам, защото поразпитах и ми казаха че тези с халогенната крушка са много кофти. А за халогените, защо да е нарушение като ще светят на 30% примерно? А бихте ли ми помогнали със слагането на халогени? На предната кола съм си слагал, но там имах прекарана инсталация, че дори и копче, а на сивика нямам идея от къде да я подхвана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От две години карам с биксенон и DRL -модул!Дневните съм ги вързал на късите и работят на 100 %!Има също и функция и изпрати ме до в къщи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега радвам се да го чуя това. Т.е. искаш да кажеш че не му пречи това че пуска 30% примерно. Я ми обясни как точно си го вързал. Моят DRL също има изпрати ме до вкъщи и още няколко настройки за светлината, както и плавно гаснене

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както написах ,работи на 100% ,не може да пуснеш ксенона 30% защото няма да запали !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ясно ми е че няма да светне на 30, но мисълта ми ,че това че е настроен на 30 не пречи, така ли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако си с халоген какво да му пречи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не се разбрахме май. Ти модула нали си го вързал към ксенона... за какви халогени говориш. Пообърках се малко. Би ли ми обяснил кое как точно си вързал и какъв е резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не те разбрах какво искаш да правиш!Ето как съм го вързал :плюс от акумулатора ,маса от купето , плюс от запалката( има + само когато е на контакт),един кабел към габарита,един към дългите и един към късите !Ксенона се връзва към оригиналната инсталация с реле за биксенон!Това е!Резултата е имаш ДРЛ като ксенона е 100%Самия дрл модул може да си настройваш от 20-100%  но само когато си с халоген

Редактирано от jorko82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа ето за това говоря и аз. Обаче моят модул може да се регулира само до 50%. Та това ме интересува дали ще представлява проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем ще е ,няма да може да сложиш ксенон !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко :( Значи трябва да намеря като твоя модул или да монтирам халогени в бронята, което ми се струва доста по трудоемко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега, както каза Zlatozator, по-добре не се спирай на варианта - фарове за мъгла. Според закона: "Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини НЕ може да се използват самостоятелно."
Има хора, които минават между капките, но е достатъчно да отнесеш 1-2 глоби и всичко се обезсмисля. 
 
Ако пък решиш да ползваш ксенона като дневни светлини, знай че ксеноновите крушки имат дълъг живот, но интензитета на светлината им пада бързо. Ще се налага налага смяна на ~2 години, според зависи колко караш, ако искаш да виждаш добре.
 
Помисли за дневни светлини със сертификат. Макар, че и с тях може да се заяждат полицаите..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще рече със сертификат? От тези LED лентичките ли? Аз из форума търсих за монтаж за халогени ,но не намерих кой знае какво . Бихте ли ми предложили варианти каквито сте слагали и евентуално как се монтират, че въобще не съм наясно пък и не ми се занимава ако е хамалогия. Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дневни светлини на реномиран производител - Philips, Osram, Narva. Трябва да имат означение E4 на стъклото. Иначе да LED светлини са. Аз лично съм с Philips Daylight 8, монтажа е два кабела към плюс-а и минус-а на акумулатора. Вършат добра работа, но са скъпи.

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...