Silvergreen 3 #1 Публикувано 28 Февруари, 2015 Здравейте колеги,Имам едно модулче за дневни светлини от тези дето контролират светлината на дългите . До колкото си спомням вземат сигнал от стартера, от късите и от дългите. Та въпросът ми е ако искам да сложа ксенон, какво мога да направя с модула? Единственото за което се сещам е, да си купя някакви халогени и да го вържа за тях, ама как ще стане... Инсталация трябва да пускам за халогените най- вероятно, копчета да монтирам... Някой от вас дали е правил нещо подобно? Или поне за халогените да ми дадете предложения, аз с модула мисля, че ще се оправя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #2 Отговорено 28 Февруари, 2015 Доколкото съм чел този тип модули например този работят на частично натоварване на дългите светлини. Предполагам, че ако сложиш H4(L-HID,H-halogen) - тази която е с ксенонова крушка на късите, а халогенна на дългите ще се случат нещата. За фаровете за мъгла (т.нар. халогени), предполагам, че ще имаш проблеми с полицията. Ако си взаимствал идеята от някои нови коли, които си виждал да карат така, имай предвид, че го правят защото някои производители (като Шкода) слагат в едно тяло и фарове за мъгла и дневни светлини, но и двете са ясно разграничими, докато при теб нарушението ще е видимо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #3 Отговорено 28 Февруари, 2015 Биксенон мисля да слагам, защото поразпитах и ми казаха че тези с халогенната крушка са много кофти. А за халогените, защо да е нарушение като ще светят на 30% примерно? А бихте ли ми помогнали със слагането на халогени? На предната кола съм си слагал, но там имах прекарана инсталация, че дори и копче, а на сивика нямам идея от къде да я подхвана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #4 Отговорено 28 Февруари, 2015 От две години карам с биксенон и DRL -модул!Дневните съм ги вързал на късите и работят на 100 %!Има също и функция и изпрати ме до в къщи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #5 Отговорено 28 Февруари, 2015 Е колега радвам се да го чуя това. Т.е. искаш да кажеш че не му пречи това че пуска 30% примерно. Я ми обясни как точно си го вързал. Моят DRL също има изпрати ме до вкъщи и още няколко настройки за светлината, както и плавно гаснене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #6 Отговорено 28 Февруари, 2015 Както написах ,работи на 100% ,не може да пуснеш ксенона 30% защото няма да запали ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #7 Отговорено 28 Февруари, 2015 Да ясно ми е че няма да светне на 30, но мисълта ми ,че това че е настроен на 30 не пречи, така ли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #8 Отговорено 28 Февруари, 2015 ами ако си с халоген какво да му пречи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #9 Отговорено 28 Февруари, 2015 Нещо не се разбрахме май. Ти модула нали си го вързал към ксенона... за какви халогени говориш. Пообърках се малко. Би ли ми обяснил кое как точно си вързал и какъв е резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #10 Отговорено 28 Февруари, 2015 (Редактирано) И аз не те разбрах какво искаш да правиш!Ето как съм го вързал :плюс от акумулатора ,маса от купето , плюс от запалката( има + само когато е на контакт),един кабел към габарита,един към дългите и един към късите !Ксенона се връзва към оригиналната инсталация с реле за биксенон!Това е!Резултата е имаш ДРЛ като ксенона е 100%Самия дрл модул може да си настройваш от 20-100% но само когато си с халоген Редактирано 28 Февруари, 2015 от jorko82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #11 Отговорено 28 Февруари, 2015 Ааа ето за това говоря и аз. Обаче моят модул може да се регулира само до 50%. Та това ме интересува дали ще представлява проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #12 Отговорено 28 Февруари, 2015 Проблем ще е ,няма да може да сложиш ксенон ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #13 Отговорено 28 Февруари, 2015 Жалко Значи трябва да намеря като твоя модул или да монтирам халогени в бронята, което ми се струва доста по трудоемко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #14 Отговорено 1 Март, 2015 Колега, както каза Zlatozator, по-добре не се спирай на варианта - фарове за мъгла. Според закона: "Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини НЕ може да се използват самостоятелно." Има хора, които минават между капките, но е достатъчно да отнесеш 1-2 глоби и всичко се обезсмисля. Ако пък решиш да ползваш ксенона като дневни светлини, знай че ксеноновите крушки имат дълъг живот, но интензитета на светлината им пада бързо. Ще се налага налага смяна на ~2 години, според зависи колко караш, ако искаш да виждаш добре. Помисли за дневни светлини със сертификат. Макар, че и с тях може да се заяждат полицаите.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #15 Отговорено 3 Март, 2015 Какво ще рече със сертификат? От тези LED лентичките ли? Аз из форума търсих за монтаж за халогени ,но не намерих кой знае какво . Бихте ли ми предложили варианти каквито сте слагали и евентуално как се монтират, че въобще не съм наясно пък и не ми се занимава ако е хамалогия. Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #16 Отговорено 3 Март, 2015 (Редактирано) Дневни светлини на реномиран производител - Philips, Osram, Narva. Трябва да имат означение E4 на стъклото. Иначе да LED светлини са. Аз лично съм с Philips Daylight 8, монтажа е два кабела към плюс-а и минус-а на акумулатора. Вършат добра работа, но са скъпи. Редактирано 3 Март, 2015 от EmZvr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове