Jump to content
competition

Едно въпросче

Recommended Posts

Здравейте приятели искам да задам едно малко тъпо въпросче,но в момента съм запецнал и не мога да си дам сносен отговор на въпроса,а той е?Това че съм си пуснал маркуч от филтъра и съм го хакнал при колекторите с цел по-малък разход и по-бързо загряване дали води до желаният ефект???По-принцип топлият въздух е по-разширен,но по-беден на смеси,докато студеният е богат на смеси и колата върви повече.Знам че и малко дете ще си го обясни,но в момента наистина съм яко зацепил хаххахахаБлагодаря Ви предварително!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

до някъде може да помогне, но малко ме съмнява да свалиш разхода така. Това се прави за малко по-бързо загряване принципно. Може леко да ти свали разхода ако си караш колата често на много къси преходи, но иначе ме съмнява.С икономично каране ще спестиш повече бензин според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да има леко намаляне на разхода, но определено не мисля че ще е удоволетворително, ако искаш по-малък разход, просто карай по плавно, без рязки стартове, без форсирания, не дръж двигателя във високите обороти и така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми COLD AIR INTAKE за кво служи щом топлият въздух сваля разхода,студения кво прави?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми COLD AIR INTAKE за кво служи щом топлият въздух сваля разхода,студения кво прави?

Вдига мощността , защото има повече кислород , а както знаем кислорода е основен заподозрян при горенето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пък и никой не е казал ,че с COLD AIR INTAKE колата трябва да сгрява бързо и да е икономична в града :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

QUOTE(323f-fan @ Feb 28 2007, 02:55 PM) *Еми COLD AIR INTAKE за кво служи щом топлият въздух сваля разхода,студения кво прави?Вдига мощността , защото има повече кислород , а както знаем кислорода е основен заподозрян при горенето smile.gif

Би трябвало от студения въздух да има повече ефект. Той вдига мощността, и ти трябва да натискащ педала по-малко за да се движиш с една и съща скорост. Така и при по-обеднена смес изгарянето ще е по-пълно, и ефекта ще е като при по-богата смес с малко кислород. !!! Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

QUOTE(323f-fan @ Feb 28 2007, 02:55 PM) *Еми COLD AIR INTAKE за кво служи щом топлият въздух сваля разхода,студения кво прави?Вдига мощността , защото има повече кислород , а както знаем кислорода е основен заподозрян при горенето smile.gif

Би трябвало от студения въздух да има повече ефект. Той вдига мощността, и ти трябва да натискащ педала по-малко за да се движиш с една и съща скорост. Така и при по-обеднена смес изгарянето ще е по-пълно, и ефекта ще е като при по-богата смес с малко кислород. !!!
абсолютно всички видове тенеке имат навика да горят при висока темперратура и богата кислородна среда , така че тов да вкараш много въздух без гориво само и само да подобриш изгарянето надали е много качествена идея ... и като увеличиш въздуха и горивото в камерата ще получиш по-голям момент съответно по-голяма мощност , но не и по-малък разход - той се получава когато двигателя работи с минимум съпротивление , което се получава когато двигателя е добре смазан и в оптимална работна температура ... демек трябва да са му се обрали хлабините , но не и да са се затегнали :) ...затова студения двигател е неикономичен ,а топлия си е направо опасен ! и интейка надали ще окаже някакво реално влияние върху разхода ,освен ако не решиш ,че много те кефи и не почнеш да тъпчеш колицата постоянно ...П.П. това колко натискаш газта не определя пряко колко гориво ще влезе в двигателя ... тия работи ги решава компютъра :P ( е това за инжекциите де )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda-та загрява бързо, не мисля, че вкарването на топъл въздух е основание за икономия. По-скоро обратното, ще харчи малко повече, защото ще има по-лошо горене в двигателя. По-добре ще е в много студените дни да се слага щит пред радиатора, защото голямата енергия отива в загряване на течността охлаждаща мотора. А не за загряване на цилиндъра и всмукателния колектор. Но аз и това не правя и не мога да се оплача от висок разход зимата. Но ако някой слага, да внимава какъв е матеряла, че един съсед таксиджия, беше сложил някакъв картон, който се беше разпаднал от влагата и се беше набил в радиатора.Най-добре не си пипайте колите, в това отношение са изчислени много добре :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма нужда от картони ако цялата ти охладителна система е читава и термостата не е заминал. Просто при студен двигател термостата не отваря пълния кръг на цирколация на охладителната течност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

няма нужда от картони ако цялата ти охладителна система е читава и термостата не е заминал. Просто при студен двигател термостата не отваря пълния кръг на цирколация на охладителната течност.

:) Според мен при сму4ене на топъл въздух може да даде малко икономия но само ако педала на газта се гали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...