eNigMa_ 4 #1 Публикувано 14 Февруари, 2015 Първо да се извиня ако има такава тема във форума , обаче не намерих . Проблема с Д16-та е следния , когато двигателя е студен паля колата и на газ си върви идеално , като загрее пак си върви нормално , докато не я изгася . След като изгася колата и примерно след 5-10 минути тръгна да я паля пак , почват проблемите. Първо започва да пали по трудно , няма ниски обороти , изгасва веднага ако си махна кракът от педала , и най-фрапиращото е че като я настъпя на място забива на 4к оборота все едно газта е свършила. Да се уточня колата е с обикновена газова ! ! ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Balthazar 4 #2 Отговорено 15 Февруари, 2015 Когато ти загрее колата обърни внимание дали Изпарителя не е замръзнал , ако не е на самия изпарител имаш за нагласяне на оборотите . Това е за ниските обороти и за гасненето. А за забиването от изпарителя ти излиза един маркуч който се разклонява на 2 части развииго малко от там се пуска повечр въздух и колата ще започне да се изфорсирва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eNigMa_ 4 #3 Отговорено 15 Февруари, 2015 Когато ти загрее колата обърни внимание дали Изпарителя не е замръзнал , ако не е на самия изпарител имаш за нагласяне на оборотите . Това е за ниските обороти и за гасненето. А за забиването от изпарителя ти излиза един маркуч който се разклонява на 2 части развииго малко от там се пуска повечр въздух и колата ще започне да се изфорсирва. Благодаря колега . Но колата е настроена като загрее си работи нормално . . Проблемите започват след като изгася колата и след това я запаля , ако я оставя да изстине хубаво пали и върви без проблеми до следващото изгасване . И това го прави само на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове