shtangista2 50 #1 Публикувано 13 Февруари, 2015 (Редактирано) Здравейте! Въпросът ми както е в заглавието е какво трябва да се демонтира за да се свали мокета на колата ми. Питам тъй като не съм напълно запознат с Хонда и неискам да прецакам нещо. Разбира се първо е сваляне на седалките, вътрешните кори на праговете. Има ли нещо специфично например нещо под таблото, което трябва да се развие,демонтира и т.н. за не го скъсам? Целта ми е да сложа нова изолация и пак да сложа мокета без да го късам. Благодаря предварително и се извинявам, ако темата не е в правилният раздел! Редактирано 13 Февруари, 2015 от shtangista2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #2 Отговорено 14 Февруари, 2015 Привет! Аз съм го правил това нещо на сивик 6-ген и не мисля, че ще е много по-различно, но понеже правих пълна изолация на всичко бях свалил и задните кори, централната конзола и малките кори пред вратите освен това, което си споменал. Под задните седалки също има едни тапички там, където свършва мокета. В общи линии няма нещо, което да не може да се види с просто око, стига да си разглобил всичко до краищата на мокета. Ще те предупредя за нещо, което не се знае от теорията. Не знам дали това го има при 5-ген, но при 6-та под краката на шофьора и пасажера отпред има една вата, която е залепена за мокета. Точно под нея на метала от пода обаче има лист като от битуум. Сигурно са ги правили с цел някаква първична шумоизолация. Но с годините ватата е много здраво сраснала/залепнала за битуума. Приготви си остро и гъвкаво макетно ножче, за да ги разделяш внимателно откъм битуума с цената на много нерви, защото ако дърпаш юнашката ватата се разкъсва и остава върху битуума, където после се очаква да лепиш новия такъв. На моята кола това беше проблем, когато беше още 14-годишна, а за тези поне 20 години при теб може да са и по-сериозно залепнали. И не пропускай отличния шанс да си изпереш мокета, щом вече си го свалил! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове