WHITE POWER 5 #1 Публикувано 3 Февруари, 2015 Понеже несъм мн запознат а видях че има доста различия имам няколко въпроса - имам двигател х22а който се прецака и искам да ремонтирам, но без да наливам много пари в него - понеже сглобявам състезателен такъв - просто искам да съживя този преди да направя суапа. Блока го отворихме и има позадрали ризи, и проблемни бутала. Най евтиния ми вариант е да взема друг блок х22, но разбрах че имало 2 варианта - АААА и ББББ и буталата от единия неставали за ризите на другия - моя е ББББ и искам да знам каква е точно разликата, защо нестават и като взема примерно АААА модела как да разбера какви бутала да му търся ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #2 Отговорено 3 Февруари, 2015 Идеята ми е да взема 2ра ръка гол блок - имам такъв наличен но АААА , да му взема бутала за него - да пусна сегменти и лагери нови и да прехвърля всичко от моя, но ми трябва помощ да не объркам нещо с буталата и сегментите и после да се прецака пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #3 Отговорено 3 Февруари, 2015 (Редактирано) И Буталата си имат стандарт(А и Б)Няма как да сложиш бутала стандарт А в блок стандарт Б по простата причина че буталата са по големи или равни(в най лошия случай) на диаметъра на ризата което означава, че дори и да влязат по някакъв начин то няма да изкара и 2-3км и ще затегне(повлече).На самите бутала на челото им пише стандарта, ако не пише нищо са стандарт А а като са Б си пише на челото BСега ще ти кача снимка на бутало стандарт B Редактирано 3 Февруари, 2015 от rollin 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #4 Отговорено 3 Февруари, 2015 Значи на новия АААА блок - директно взимам п13 бутала без буква в средата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #5 Отговорено 3 Февруари, 2015 Да, ама гледай са са оригинални, че тоя никасил не понася нищо друго(освен Мале Голд ама едва ли ще сложиш такива...) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #6 Отговорено 3 Февруари, 2015 естествено за оригинални говоря - гледам с тоя мотор да мина колкото мога по тънко .. а като се поръчват сегменти трябва ли да се уточни стандарта на буталото дали е А или Б или няма значение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #7 Отговорено 3 Февруари, 2015 Сегментите са стандартни, нямат A и B. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #8 Отговорено 5 Февруари, 2015 Намерих 4 бутала работили в х22а блок - п13 са и 4те но на 2 има щампа Б като на снимката - на другите 2 - не ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #9 Отговорено 5 Февруари, 2015 Ами то има варианти много за блокове, като явно тези дето си купил блока е бил: A B A B или A A B B и тн... Ако твоя блок е четири B-та, то тогава ти трябват 4 бутала със щампа B Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #10 Отговорено 5 Февруари, 2015 Новия който ще взимам е 4-Ата, това значи ли че мога да взема 2 бутала от А тип от някой си мотор и 2 бутала пак от А тип, само че работили в друг мотор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #11 Отговорено 5 Февруари, 2015 Стига буталата да са P13 не виждам причина да не стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #12 Отговорено 19 Февруари, 2015 Мога да добавя 2 неща: 1 - при биелните и основните лагери също има няколко стандарта, които си ги пише на блока за съответния двигател с какви се събира. Повечето мотори се чупят точно от неправилна сглобка или неправилни части. 2 - стига с тоя никасил, тва не е ауди/бмв форум. Хонда не са произвели нито един мотор с никасил. Технологията на отливка се казва FRM- FIBER REINFORCED METAL. Като в отливката се добавя карбонова решетка по време на металургичният процес, която увеличава рязко здравината на съответният компонент. В случаят ризите на блока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #13 Отговорено 19 Февруари, 2015 Аз в момента ще събирам х22а блок АААА стандар с п13 бутала АААА, неговите пети на вала, но колянов вал от ББББ блок? какво да правя с лагерите? Биелите също ще са ББББ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #14 Отговорено 19 Февруари, 2015 Всичко трябва да се премери, за да не сваляш мотора скоро отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #15 Отговорено 20 Февруари, 2015 Имаш и вариант да видиш от блока, от който е свалени вала и биелите таблиците за лагерите и да събереш с тях за основни и биелни лагери. Най-добре е И да го замериш, за да имаш 2 отправни точки за сравнение. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #16 Отговорено 20 Февруари, 2015 евнтуално като дойдат при мене частите ще пиша - да помагате Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #17 Отговорено 22 Февруари, 2015 Блока търпи ли хонинг и как стоят нещата със слайф на коляновия вал че има износване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anastas83 35 #18 Отговорено 23 Февруари, 2015 Да търпи аз правих скоро , в мануала има инфо на какви обороти и едрина на камъка . За вала по добре търси друг ако няма на сносна цена може и износения но незнам как стоят нещата с ремонтния размер лагери Буталата се различават по стандарт с една стотна която на работил мотор е нищожна работа та каквито и бутала да сложиш на хонингован блок ще работят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #19 Отговорено 23 Февруари, 2015 някой има ли схема или картинка на какви кг се стягат болтовете по този мотор? биели вал, болтове по главата маховик и тн... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anastas83 35 #20 Отговорено 23 Февруари, 2015 изтегли си мануал на pdf ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #21 Отговорено 23 Февруари, 2015 имам го нищо не разбирам, също и нз английски Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #22 Отговорено 24 Февруари, 2015 Но умееш да цъкаш тонове минуси по проектите на хората които четат и разбират. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #23 Отговорено 24 Февруари, 2015 Ако проекта е твой може и = да цъкам ако искам 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
b16poweR 4 #24 Отговорено 2 Март, 2015 защитавам на Радко мнението...... ....... извинявам се за спама............... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове