abcivic 1 #1 Публикувано 25 Януари, 2015 Здравейте,колеги! Докато си стягах количката (6ген сивик) тук-там реших да пооправя инсталацията на халогените. Сложил съм ги преди бая време, а доста колеги ме питаха как, какво и защо. Е, сега правя една тема за тях. Първо да уточня, че това НЕ са оригиналните за модела, но изглеждат досущ като тях. Намерих ги в магазин за авточасти на цена от 20лв, в комплект с крушки Н3 и крепежни елементи. Нуждаете се още от реле, ключ, кабелни обувки, термошлаух(изолирбанд), бушон с гнездо, кабели и поялник. Има различни варианти за мотаж, но аз избрах най-безопасния, от гледна страна на токовете. Теоритично схемата изглежда така: 1. Идва + от акумулатора, минава през 20А бушон до краче номер 30 на релето. (кабел - 2х0.75кв.)2. Маса накъде от купето в краче номер 86. (кабел 1 квадрат)3. Още едно кабелче от + на акумулатора, но този път - минаващо през ключе (това, от което ще ги пускаме) до краче номер 85. (кабел 2х0х35кв.)4. От краче номер 87 на релето излиза тока за фаровете за мъгла (халогените). (Кабел 2х0.75кв.)5. Маса на халогена пак от купето теглим. (Кабел 0.75кв.) 6. Запояване на всяка една кабелна обувка и термосвиваем шлаух отгоре (ПРЕПОРЪЧВАМ ГО!)7. 2 свободни часа и 2 студени бири. Ще приложа и снимки съвсем скоро. Поздрави и успех! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #2 Отговорено 23 Март, 2015 Колега я дай, някоя снимка да ги видим как изглеждат...а светят ли добре между другото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #3 Отговорено 4 Април, 2015 Колега малко е рисковано комбинация от 20 А предпазител и 0.75кв.мм кабелче да не говорим за 0.35кв.мм. Подобни кабелчета ще изгорят преди предпазетеля. Да не говорим че медтта в проводниците е процент някакъв не 100 процента. На 20А аз бих сложил около 2.5кв.мм многожичен. Аз си мисля че 10А предпазител е достатъчен стига крушките да не са по 100W. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове