J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 7 Януари, 2015 Здравейте!От къде мога да взема вакуум само когато двигателя е студен.Двигателя е D13B2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #2 Отговорено 12 Януари, 2015 Не ми работи клапата за топъл и студен въздух,и за това искам да я свържа с вакуум,но къде има вакуум само при студен двигател? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #3 Отговорено 12 Януари, 2015 Ако я свържеш директно от някой друг вакум, клапата постоянно ще е затворила притока на студения въздух, ще засмуква само от маркуча който идва от термо-щита, а той е с малък диаметър, съответно, ще се ограничи притока на въздух, когато колата загрее ще има разлика във вървежа. ако не ти работи вакума който е на въздушната кутия, просто го смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #4 Отговорено 12 Януари, 2015 Точно за това целта ми е да взема вакуум от където има само при студен двигател.Например смукача.Пробвах да ги свържа с тройник смукача и клапата но не работи клапата защото към клапата става вакуум а тръбичката за смукача си смуче просто въздух и...абе не става.Трябва да е отделен вакуум който работи само на студен двигател.Самата клапа си отваря като и подам вакуум,но като е свързана с тая пластина дето е в филтърната кутия не работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #5 Отговорено 13 Януари, 2015 Според мен, от където и да вземеш вакум, пак ще е същото, явно не ти сработва би-металната пластина във филтърната кутия, на нея има една гумичка която като е студена колата, и е затворила, когато загрее, пластината сработва и изпуска от създалия се вакум, и тогава ти отваря клапата за студения въздух. Провери тая гумичка, дали е там изобщо, или е нещо нацепена. Дефакто ти искаш като е студена да засмуква от термо щита топъл въздух, и като си загрее, да си засмуква студен въздух. А иначе можеш да вземеш вакум някъде от всмукателния колектор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2985 #6 Отговорено 13 Януари, 2015 На колектора има една пишка с много ваkymи. Синя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #7 Отговорено 13 Януари, 2015 Къде се намира горе долу? И как да разбера на кои маркуч ще спре вакума като загрее двигателя(освен чакането да загрее). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #8 Отговорено 14 Януари, 2015 (Редактирано) Това дето е оградено с червено. Там е тая шашма за спиране на вакум при загрял вече двигател. Вече трябва да оцелиш кой маркуч затваря след като загрее. Търсиш едно синьо дълго с няколко изхода за маркучета. Редактирано 14 Януари, 2015 от WAFFEN-SS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #9 Отговорено 14 Януари, 2015 Благодаря Тия дни ще го проверя това и ще пиша какво е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #10 Отговорено 14 Януари, 2015 Успех колега, дано я оправиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове