Jump to content
J's Racing BB8

Клапа за студен и топъл въздух към двигателя?

Recommended Posts

Здравейте!От къде мога да взема вакуум само когато двигателя е студен.Двигателя е D13B2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми работи клапата за топъл и студен въздух,и за това искам да я свържа с вакуум,но къде има вакуум само при студен двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я свържеш директно от някой друг вакум, клапата постоянно ще е затворила притока на студения въздух, ще засмуква само от маркуча който идва от термо-щита, а той е с малък диаметър, съответно, ще се ограничи притока на въздух, когато колата загрее ще има разлика във вървежа. ако не ти работи вакума който е на въздушната кутия, просто го смени. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това целта ми е да взема вакуум от където има само при студен двигател.Например смукача.Пробвах да ги свържа с тройник смукача и клапата но не работи клапата защото към клапата става вакуум а тръбичката за смукача си смуче просто въздух и...абе не става.Трябва да е отделен вакуум който работи само на студен двигател.Самата клапа си отваря като и подам вакуум,но като е свързана с тая пластина дето е в филтърната кутия не работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, от където и да вземеш вакум, пак ще е същото, явно не ти сработва би-металната пластина във филтърната кутия, на нея има една гумичка която като е студена колата, и е затворила, когато загрее, пластината сработва и изпуска от създалия се вакум, и тогава ти отваря клапата за студения въздух.

Провери тая гумичка, дали е там изобщо, или е нещо нацепена.

Дефакто ти искаш като е студена да засмуква от термо щита топъл въздух, и като си загрее, да си засмуква студен въздух.

А иначе можеш да вземеш вакум някъде от всмукателния колектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колектора има една пишка с много ваkymи. Синя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намира горе долу?

И как да разбера на кои маркуч ще спре вакума като загрее двигателя(освен чакането да загрее).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дето е оградено с червено. Там е тая шашма за спиране на вакум при загрял вече двигател. Вече трябва да оцелиш кой маркуч затваря след като загрее. Търсиш едно синьо дълго с няколко изхода за маркучета.

 

 

 

Публикувано изображение

Редактирано от WAFFEN-SS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря :)

Тия дни ще го проверя това и ще пиша какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех колега, дано я оправиш 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...