Jump to content
Guest prelude

д14а2 тракане при студен двигател

Recommended Posts

Guest prelude

като даваш газ от ниски обороти ли ти чука или при всякакви?може да ти е аванса.....ходи да те стрелнат с ония диско пищов и да ти регулират запалването:lol:регулиране на клапани правил ли си?с какъв бензин я караш?пробвай да смениш доставчика

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като даваш газ от ниски обороти ли ти чука или при всякакви?може да ти е аванса.....ходи да те стрелнат с ония диско пищов и да ти регулират запалването:lol:регулиране на клапани правил ли си?с какъв бензин я караш?пробвай да смениш доставчика

при всякакви обороти при пипане на газта се появява при пускане изчезва.връщах аванса с няколко градуса но промяна не забелязах. клапаните ги регулирах но ефект няма. карам я с 95 но опитвах и с 98 и пак същото. съмнявам се че много обогатява сместа като е студена но всички датчици са в нормата. чек контрола не е светил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при топъл двигател напълно ли изчезва или става по тихо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при топъл двигател напълно ли изчезва или става по тихо

може да се каже че изчезва напълно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а след регулирането на клапаните,имаше ли въобще някаква разлика?към по-добро или към по-лошо?сигурен ли си в човека който ти е правил реглажа и дали той е знаел на колко точно трябва да ги направи?а и делкото не го върти така на око,отиди някъде с пищова да ти го направят,за да си сигурен че е като хората.казвам го това,щото просто не мога да се сетя за друго

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а след регулирането на клапаните,имаше ли въобще някаква разлика?към по-добро или към по-лошо?сигурен ли си в човека който ти е правил реглажа и дали той е знаел на колко точно трябва да ги направи?а и делкото не го върти така на око,отиди някъде с пищова да ти го направят,за да си сигурен че е като хората.казвам го това,щото просто не мога да се сетя за друго

просто намалих аванса за проба а после го върнах пак. все пак ти благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

ама с колко си го намалил?а и представи си че имаш нещо магерено по разпределителните валове и трябва да се регулира в другата посока.....?отварял ли си за да го огледаш отгоре?все пак ако е внимавал,човекът който е регулирал клапаните е могъл да забележи нередности стига да иска да ти каже де:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж колко дали ти е хубаво опънат ангренажния ремък. При студено време ако нее опънат добре може да издава подобни звуци и след като загрее(все пак от нагряването двигателя малко опъва) из4езват. На мен ми праве6е то4но така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега същия проблем го имам и аз и си мисля че е от клапаните. Другата седмица ще хода при Омбре и ако се оправи ще пиша. Приятелите ме цепят от бъзици- като е студена ме питат дали не е дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега същия проблем го имам и аз и си мисля че е от клапаните. Другата седмица ще хода при Омбре и ако се оправи ще пиша. Приятелите ме цепят от бъзици- като е студена ме питат дали не е дизел.

и аз се съмнявах в клапаните затова ги регулирах, но по принцип те чукат при по рязка промяна на обороти а при мен както карам на 5-та с около 2000 об. при леко подаване на газ чука а при отнемане на газта без промяна на оборотите изчезва. Редактирано от veso

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при моята д14а2 го има същото тракане при студен двигател. Вече ми писна да търся, каква е причината. Всичко изглежда ок. Да не ти пука. Усилвай си музикта, за да не го чуваш и чакай да загрее. Тогава се наслаждавай на приятното мъркане на хонда. И тогава обясни на приятелите си, че ...... всъщност все още не си запалил " дизела ", а това което чуват е перката. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при моята д14а2 го има същото тракане при студен двигател. Вече ми писна да търся, каква е причината. Всичко изглежда ок. Да не ти пука. Усилвай си музикта, за да не го чуваш и чакай да загрее. Тогава се наслаждавай на приятното мъркане на хонда. И тогава обясни на приятелите си, че ...... всъщност все още не си запалил " дизела ", а това което чуват е перката. :lol:

проверявал ли си ламбда сондата? аз имам съмнения внея. когато двигателя не е загрял добре при разкачане на сондата чек контрола не свети. не знам дали това трябва да е така.не съм проверявал ел. подгрева на сондата който уж трябва бързо да явкара в работна температура. Редактирано от veso

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва малко време колата да се покара без да й работи сондата за да светне чека доколкото знам.може от това да е....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва малко време колата да се покара без да й работи сондата за да светне чека доколкото знам.може от това да е....

нямам представа колко трябва да е това "малко" но мисля че подгрева е точно за това да загрее по-бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:dry:

при палене на студен двигател след около 5 сек. се появява едно чукане като детонационно горене.по време на движение при леко натискане на газта се чува доста силно. при отпускане на газта без промяна в оборотите изчезва.при топъл двигател също изчезва.дайте съвет.

:) не ми се ще да вярвам че на двигател ХОНДА може на тези километри да се разхлопат буталата.за това търся причината всякъде другаде. няма ли някой който да се е справил с тоя проблем за да каже със сигурност от какво е!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Preludisimo

На колко километра ти е колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

преди много жреме обявих един за безумец че е казал това което ще кажа сега имаго в някоя стара тема, та по вапроса с тропането на студен д-тел, тропат ти сегментите когато загрее стягат и тропането спира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко километра ти е колата

на 230 000
sorri za latin. ama i az imam su6tia problem s d15b2 mislia 4e e ot butala :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди много жреме обявих един за безумец че е казал това което ще кажа сега имаго в някоя стара тема, та по вапроса с тропането на студен д-тел, тропат ти сегментите когато загрее стягат и тропането спира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имам същия проблем.моята е на 230000 .Казаха ми че е нормално и тракането при студен двигател се среща при коли над 150000.Просто като е студена не може да убере луфтовете като загрееметала се разширява и нема проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имам същия проблем.моята е на 230000 .Казаха ми че е нормално и тракането при студен двигател се среща при коли над 150000.Просто като е студена не може да убере луфтовете като загрееметала се разширява и нема проблем

при това положение при стартиране на двигателя би трябвало да изчука веднага и дори по-силно поради сухия старт, а то почва няколко секунди сле това !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Preludisimo

И при мен е така караи без да се притесняващ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gax

наистина имаше тема по този въпрос. Даже Омбре, ако не се лъжа беше казал, че няма основотелна причина за това тракане и си е нормално. И при мен го има

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest golf_killer

При мен проблема беше счупени сегменти и направо си липсваха части между каналите за сегментите на буталата и се оправи с около 1000 лв :D понеже като отвориш никога не излиза само това което мислиш.... Като подадеш газ на свободна се чуваше едно много дразнещо 'дрънчене' само че го правеше и при студен и при топъл двигател.Добре че нямаше надран цилиндър...А и няма ли да е добре да си измериш компресията на цилиндрите ако се съмняваш за сегменти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам същата кола и при мен има подобно тракане, при студен двигател, когато я запаля сутринта се чува, но е слабо и щом загрее, напълно изчезва, няма значение в какви обороти е двигателя, просто не се чува нищо. проблема изкача само при абсолютно студен двигател, тъй че мен лично не ме тревожи особено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам същата кола и при мен има подобно тракане, при студен двигател, когато я запаля сутринта се чува, но е слабо и щом загрее, напълно изчезва, няма значение в какви обороти е двигателя, просто не се чува нищо. проблема изкача само при абсолютно студен двигател, тъй че мен лично не ме тревожи особено.

здравейте и благодаря за мненията. моето мнение съвпада с това на колегата че това не може да е чукане от кол. вал или бутала защото определено е друг тип шум. вчера експериментирах като заменихсензорите за температура на двигателя и за температура на засмуквания въздух с постоянни съпротивления отговарящи на позагрял двигател но шумът пак го имаше. следващия опит ще бъде с МАР и ТРS сензорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до къде стигна откри ли причината

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest veso

до къде стигна откри ли причината

засега не. още умувам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...