Jump to content
acc_f20b6

Проблем спирачки Accord 6gen.

Recommended Posts

Здравейте,имам следния проблем: Преди известно време се наложи да сменя тръбичките на задните спирачни апарати,тъй като бяха раждясали много и ме върнаха на прегледа...По време на самата смяна докато "вкарат" тръбите на мястото им в ABS,майстора се притесняваше да не изтече течността от ABS-a,защото: "ставало чудо",както се изрази той и уж не е паднало толкова нивото,но не се знае...Лявата тръба я бяха премерили точно,а дясната я бяха пуснали по-дълга и при монтажа я навиха на охлюв  за да може да се скрие към купето.От тогава,обаче задно дясно(с намотаната тръба) почна да ми задържа и вътрешната накладка замина до желязо,външната както и другите от лявата страна бяха ок,имаха живот поне за още година.Смених си накладките с нови,раздвижих апаратите,да няма нещо блокирало по тях,но ето,че 4 месеца по-късно отново стържим на желязо от въпросната страна.При натискане на педала и пускането му,се чува стържене което преминава в  с с с   с    с     с        с  докато спре тотално..до следващия момент в който се наложи да намалим или спрем.Ръчната я няма и нея,при смъкната лампата на ръчната премигва и се налага да донатисна лоста,хваща малко над средата и то не много добре,само да намаля.

Та незнам проблема в тръбите,в ръчната или в апаратите е..?

 

Моля помогнете,че не е работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално е възможно и да са и двата варианта поотделно или заедно?Аз ще добавя и трети вариант-блокирали водачи на спирачния апарат.Те се проверяват лесно,съмненията за запушена тръбичка можеш да провериш като отвиеш пробката за обезвъздушаване-трябва да потече течност свободно горе долу с дебит една капка в секунда.Относно блокирането на механизма за ръчната спирачка там е малко по обстоен и специфичен огледа диагностицирането и да го наречеме,,ремонта,,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е защо не се върнеш в сервиза за да ти оправят дясната тръба? Може да са я притиснали някъде и да няма достатъчно обратно налягане за да отпусне буталото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е защо не се върнеш в сервиза за да ти оправят дясната тръба? Може да са я притиснали някъде и да няма достатъчно обратно налягане за да отпусне буталото.

Мислех си го,тъй като всичко стана след смяната на тръбите,може и да е съвпадение смяната с блокирането,но по ми прилича на нещо объркано от тогава.Мина много време от както ги сменяха,нови накладки си отидоха,ще кажат че съм ги одарил и т.н. Ще се измъкнат,ще отида направо при други,да ги проверят.Най-много където се скриват с пластмасовите кутии отдолу да са я защипали и се е смачкала.Защото точно такива симптоми има,стърже като пусниш педала и с движението постепенно отихва..явно като диска я изхвърли назад.Мерси колега!Аз иначе взех нови апарати,нови дискове,че този е крив със сигурност..Но 1-во ще вида тръбите,да не отидат и новите в боклука

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...