Dragi4 1506 #1 Публикувано 23 Февруари, 2007 по добрата е Turbo VTI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #2 Отговорено 23 Февруари, 2007 По доброто е ВТИ (лично мнение). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #3 Отговорено 23 Февруари, 2007 Нов матор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_gogo 1 #4 Отговорено 23 Февруари, 2007 ако смяташ да правиш нещо наистина качествено, по добре VTI, и после го турбинирай, но по-мощния заводски двигател е почти винаги по-добро решение от надуването на по-слаб. (Мое мнение.) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #5 Отговорено 24 Февруари, 2007 те да имаха само проблеми със съединителия........моя съвет също е ако ще взимаш мотор да вземеш такъв какъвто се слага фабрично в твойто купе.ще си спестиш много главоболия и после няма да излгежда като подарен когато влезне вътре.ти добре си задал въпроса,но все пак всичко зависи от бюджета ти.съобрази се с него без да правиш компромиси и може би тогава ще се ориентираш най-добре кое е подходящо в твоя случай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miHo 0 #6 Отговорено 24 Февруари, 2007 (Редактирано) те да имаха само проблеми със съединителия........моя съвет също е ако ще взимаш мотор да вземеш такъв какъвто се слага фабрично в твойто купе.ще си спестиш много главоболия и после няма да излгежда като подарен когато влезне вътре.ти добре си задал въпроса,но все пак всичко зависи от бюджета ти.съобрази се с него без да правиш компромиси и може би тогава ще се ориентираш най-добре кое е подходящо в твоя случай. е що бре бате кви други пролеми да имаме .... .....аз даже и с съединителя немам ...е новичак е де ама ся .....и въпреки че бих ти казал слагай турбо.....няма да го направя ...не е толкова лесно ...ако си склонен да дадеш 2-3к лева и за едното и за другото ...еми за ДВГ нема да стане..за турбо става.....но найстина ....ако си направиш базата какъвто е един б16..мн здраво копеле .....ако можех точно така щях да направя преди да направя доста неща по колата....ни са бутаи да праиш оптика ...ше съжаляваш...поне аз съм така.. с тия пари кво са праи мамо.....както и да е ...една б16-ка с турбо след това изкарва 300-400 коня без смяна на карантии....докато твоя наи много 200-210 с перфектна насторика....... Редактирано 24 Февруари, 2007 от miHo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dimy #7 Отговорено 24 Февруари, 2007 е това имах в предвидq че 1-во б16 излиза на парите на турбото, а и след тва може да се доразвива.докато дето казваш от мойта най много 210 коня а аз сръвнително доста карам и няма начин да не се отрази на съединителя аз вече достатачно пари хвърлих за глупости Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #8 Отговорено 24 Февруари, 2007 Б16-ката на какви пари я смята6?Твоята си мисля 4е трудно 6те стане 210 коня Daily driven car сток карантийки(тва е мое мнение)При условие 4е се захва6та6 с такъв суап съединителя трябва да ти е последната грижа.Направи си сметката много добре какво ти трябва и в двата слу4ая и прибави дежурни 500 лв за да няма изненади.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miHo 0 #9 Отговорено 24 Февруари, 2007 Б16-ката на какви пари я смята6?Твоята си мисля 4е трудно 6те стане 210 коня Daily driven car сток карантийки(тва е мое мнение)При условие 4е се захва6та6 с такъв суап съединителя трябва да ти е последната грижа.Направи си сметката много добре какво ти трябва и в двата слу4ая и прибави дежурни 500 лв за да няма изненади.УспехБате има д16-ка със сток карантии която е на 302 коня ...но го има и тоя момент че всичко е отностително.,...на жорката колата му е 200 коня и няма никви проблеми със сток карантиите...всичко опира до настройката....има и малко късмет BoostedED9 -- 302whp 251wtqD16z6 stock w/ thick headgasket -- T3/T4 -- 16.5psi -- AFC hackhttp://www.turbod16.com/album_pic.php?pic_id=1367 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #10 Отговорено 24 Февруари, 2007 (Редактирано) те да имаха само проблеми със съединителия........ моя съвет също е ако ще взимаш мотор да вземеш такъв какъвто се слага фабрично в Редактирано 24 Февруари, 2007 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest prelude #11 Отговорено 24 Февруари, 2007 ^miho,не си ме разбрал....аз също съм за каране на турбо, но без лакомия.и знам че 200 коня са безпроблемни и сигурни.аз се чудех на тия 300-400 които обсъждахте и затова ви емнах на тая тема.Аз гледам мойта кочина как върви сега и знам че когато се настрои и я довърша ще е още по-нервна.затова знам че е абсолютно безсмислено да вадя още 2-3000лв за един охльов и другите му принадлежности.от мен успех....но ако човека си прецени че 160-200 коня са му достатъчни(според мен са напълно достатъчни) може просто да си турбинира неговия мотор,прав ли съм?на 0.5 бара кви коне прогнозирате?казвайте,щото не ги разбирам тези вентилатори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miHo 0 #12 Отговорено 24 Февруари, 2007 (Редактирано) ^miho,не си ме разбрал....аз също съм за каране на турбо, но без лакомия.и знам че 200 коня са безпроблемни и сигурни.аз се чудех на тия 300-400 които обсъждахте и затова ви емнах на тая тема.Аз гледам мойта кочина как върви сега и знам че когато се настрои и я довърша ще е още по-нервна.затова знам че е абсолютно безсмислено да вадя още 2-3000лв за един охльов и другите му принадлежности.от мен успех....но ако човека си прецени че 160-200 коня са му достатъчни(според мен са напълно достатъчни) може просто да си турбинира неговия мотор,прав ли съм?на 0.5 бара кви коне прогнозирате?казвайте,щото не ги разбирам тези вентилаторирабрал съм те бе бате .....найстина са прав за лакомията ....начи на 160 мотор+0.5= накаде 240 а на 200+0.5=300 грубо казано ....все пак си зависи от настройката и от големината на турбината..и още доста фактори ....а до колкото тебе .....мислиш ли че ако имах h22 под капака щях да са занимавам с турбини....а ? Редактирано 24 Февруари, 2007 от miHo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miHo 0 #13 Отговорено 24 Февруари, 2007 (Редактирано) Б16-ката на какви пари я смята6? Твоята си мисля 4е трудно 6те стане 210 коня Daily driven car сток карантийки(тва е мое мнение) При условие 4е се захва6та6 с такъв суап съединителя трябва да ти е последната грижа. Направи си сметката много добре какво ти трябва и в двата слу4ая и прибави дежурни 500 лв за да няма изненади. Успех Бате има д16-ка със сток карантии която е на 302 коня ...но го има и Редактирано 24 Февруари, 2007 от miHo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #14 Отговорено 24 Февруари, 2007 (Редактирано) ^miho,не си ме разбрал....аз също съм за каране на турбо, но без лакомия.и знам че 200 коня са безпроблемни и сигурни.аз се чудех на тия 300-400 които обсъждахте и затова ви емнах на тая тема.Аз гледам мойта кочина как върви сега и знам че когато се настрои и я довърша ще е още по-нервна.затова знам че е абсолютно безсмислено да вадя още 2-3000лв за един охльов и другите му принадлежности.от мен успех....но ако човека си прецени че 160-200 коня са му достатъчни(според мен са напълно достатъчни) може просто да си турбинира неговия мотор,прав ли съм?на 0.5 бара кви коне прогнозирате?казвайте,щото не ги разбирам тези вентилаторирабрал съм те бе бате .....найстина са прав за лакомията ....начи на 160 мотор+0.5= накаде 240 а на 200+0.5=300 грубо казано ....все пак си зависи от настройката и от големината на турбината..и още доста фактори ....а до колкото тебе .....мислиш ли че ако имах h22 под капака щях да са занимавам с турбини....а ? я ме мани мене,а прогнозирай оригиналното моторче на колегата дето е 1.6 105 коня колко ще порасне при 0.5 бара?аз си мисля че поне 160 ще удари на колелцата....ама дали съм прав....? Редактирано 24 Февруари, 2007 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dancing_niki 0 #15 Отговорено 24 Февруари, 2007 Още един глас от мен за Б16, просто от заводското по-добро няма! Пък на този двигател имаш достатъчно конски сили, за да му се израдваш, а и разхода е приличен. Като започнат 160-те коня да не ти стигат, тогава вече мислиш за турбо. Другата страна на нещата, е че Б16 се поддържа не много по-различно от сегашния ти мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #16 Отговорено 24 Февруари, 2007 Още един глас от мен за Б16, просто от заводското по-добро няма! Пък на този двигател имаш достатъчно конски сили, за да му се израдваш, а и разхода е приличен. Като започнат 160-те коня да не ти стигат, тогава вече мислиш за турбо. Другата страна на нещата, е че Б16 се поддържа не много по-различно от сегашния ти мотор.Идеята е 4е колегата има варянт да купи Б16 което крие своите рискове.В пове4ето слу4аи моторите се продават без 6енкели и полуоски(оригиналните са трудно намираеми или са цифра), а ако е и без кутия филма става друг+ при транспорта със сигурност 6те има не6то с4упено.Никога няма да стане като заводското ако няма6 примерно ударена с Б16 мотор и да прехвърли6 си4ко необходимо.Другите главоболия Иво ги спомена.За разхода е е тносително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Noodle #17 Отговорено 24 Февруари, 2007 Добре де, ама ако колегата реши че иска Б16 не е ли по-лесно да смени колата, при положение че Б16 е слаган фабрично на 6та генерация? Само не знам дали за европейския пазара се предлага купе Vti? Щото наистина се взима двигател + скорости, които не се знае в какво състояние са, пък и както казва Dragi4-а и доста други неща трябва да се сменят и в краина сметка може и да излезе че е по-далавера фабрично Vti. Вече ако иска Б18Ц или Н или К серии няма друг вариант освен swap. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #18 Отговорено 24 Февруари, 2007 Както каза Дарко има Б16 в 6-та купе но за Американския пазар(сигурно и в Европа 6е се намери).Модела е Si и се предлага 99-00 год. Доставка на мотор от Америка до БГ е 500-600$ Аз преди време изках да си на4е6я крастата с не6то подобно купе+Б серия,оба4е като по4нах да 4укам на елката и не можах да събера 0-лите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #19 Отговорено 24 Февруари, 2007 така естествено , че е по лесно да се купи направо готова, ма както каза колегата тая кола до тук ще дойде на 20бона като се има и в предвит, че вече сме към ес и сме със специялно отношение към сащ относно митата.както казах вече карам сравнително доста и май по добрия вариянт за мен е двигателя, че турбото може да изтреля разход.а и според мен колата ми трябва да е около 160 -200 коня повече не са ми нужни , а след като не мога да си намеря тва дето искaм мога да си го направя двигател б16 с оборудването може да се свали и от седан или хечбег тях поне ги има в немското мобиле за разлико от 6-то купе si , която вобще не присъства Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове