Anonimous 2 #1 Публикувано 7 Декември, 2014 (Редактирано) Здравейте отново. Не съм сигурен дали това е точният раздел за темата ми, ако модераторите преценят да я преместят. Проблемът - тропане от двигателя около 1300-1500 оборота при смяна на скоростите, легнали полицаи и т.н. - най-общо казано при натоварване. Искам да събера мнения преди да я заведа на доктор. Колата е 1.4 90 коня аеродек англичанка. Преди няколко дена имах проблем със смукателния колектор, на който му се беше счупила връзката от където минава антифриза. След обикаляне на абсолютно всички автоморги в Бс не намерих частта, поръчах от интернет една, която се оказа с абсолютно същия проблем и я върнах и накрая момчетата от сервиза поправиха стария колектор. Много любезни бяха и отзивчиви. От преди това имах проблем с ангренажа. Определено се засили шума след последните интервенции. Някой може ли да ми каже към какво да се насоча за отстраняване на проблема. Шума можете да го чуете тук - https://www.youtube.com/watch?v=nfipogAeR_Y&feature=youtu.be на клипа колата не е загряла, но го прави и на загрял двигател. Само да добавя и че е чистена дроселовата клапа и стъпковия мотор като сваляха колектора. Дайте мнения и препоръки. Благодаря предварително! Редактирано 7 Декември, 2014 от Anonimous Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #2 Отговорено 8 Декември, 2014 Не съм сигурен но може да е клапан или лагер, ти от къде чуваш звука най-силно ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anonimous 2 #3 Отговорено 9 Декември, 2014 ами в интерес на истината се чува само и единствено около 1300-1500 оборота най вече в купето. Не мога да преценя конкретно от къде се чува като вдигна капака някъде от двигателя но не мога да го локализирам с точност до сантиметър. Не искам да ида в сервиз и да се почне може да е от туй може да е от онуй и да дам 200лв и да се окаже че просто двигателя така си работи... Повече вярвам на врачки за диагностика отколкото на монтьори никой не искам да обидя но съм си патил и не един път и с други коли. Затова искам да чуя предимно мнения на колеги преди да предприема нещо. Мисля че не съм прегрял двигателя от теча на антифриза. Всъщност не знам как звучи прегрял двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata1981 23 #4 Отговорено 10 Декември, 2014 Здрасти ти си знаеш че тук си играем на развален телефон но ако го прави на свобона може да направиш следния тест дигаш и оборотите и откачаш една по една свещите ако щума изчезне след прекъсването на някоя свещ проблем с мотора също е хубаво да огледаш тампоните на двигателя може там да направиш едно тестче ще ти трябва да е на скорост държиш спирачката и леко само на полу съединител колкото да натовариш двигателя и гредаш някой да не е скъсан друго което се сещам е хлабав ремък, заминала водна помпа , също и ролка проба му е майката успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове