slavi_90 2 #1 Публикувано 6 Декември, 2014 колеги помагаите,алтернатора ми запуши,спря да зарежда,пребрах се в къщи свалих акомолатор,клеми на алтернатора развих горния болт за обтягане свалих ремака остана да премахна долния дълъг болт които е на люлката,гаиката я отвих но болта не мърда, няма глава за да се отвива бих със лос и чук болта се приплеска но не мърда да се избива допитах се до маистор каза че не е на резба избива се със лекота болта е същия като на клипа със квадратна глава 7:48 -- https://www.youtube.com/watch?v=9M4lB8n6Vmk моля помогнете автомобила е Хонда Сивик 5 93год. 1.3 75к. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #2 Отговорено 6 Декември, 2014 Болта излиза с избиване в посока колелото на автомобила. Вчера сменях с един приятел на една D15-ka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavi_90 2 #3 Отговорено 6 Декември, 2014 Болта го избивам в посока от отвитата гаика на зад разбирасе не мърда изобщо,мисля да лягам и да режа болта там където свършва стойката на алтернатора и започва самия алтернатор,на две места ще трябва да режа болта за да освобода алтернатора болтът е същия като този: http://www.ebay.com/itm/OEM-HONDA-ACURA-ALTERNATOR-BOLT-CIVIC-DEL-SOL-CRX-CRV-INTEGRA-D16-B16-B18-B20/171513063700?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D27538%26meid%3D5e384d967b7a424a96c56854b2ba1ddf%26pid%3D100005%26prg%3D11353%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D181585944265&rt=nc няма място за малка флекса,ще го режа с лист от ножовка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavi_90 2 #4 Отговорено 7 Декември, 2014 стоиката на алтернатора пробвах да я сваля но не става има болт точно под алтернатора не може да се бръкне без да е свален алтернатора .../ ПОМОГНЕТЕ ДЕ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #5 Отговорено 8 Декември, 2014 А пробва ли с ВД40 и нагряване ?! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavi_90 2 #6 Отговорено 8 Декември, 2014 обмислях варианта със нагряване,но дали няма да се стопи лака по намотките,иска ми се да го рециклирам ако подлежи стоиката на динамото се държи на 2 болта за блока,днес отвих единия болт другия се пада под динамото пилих ключ звезда да е по тесен да бръкна и да го отвия,бръкнах със 300 зора и ключа преварте,болта се орони !! и цял ден режа главата на болта със лис от ножовка имам ход на рязане не повече от 5-6 сантиметра отрязах болта до половината и се сетих да завъртя стоиката след като се държи само на един болт,завъртях я и сега мисля че ще може да се бръкне с малка флекса за да се до отреже главата на болта държашт стоиката за блока утре ще пробвам ObiChLiFk0 благодаря за съдеистивието от 145 прегледи на темата само ти помагаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavi_90 2 #7 Отговорено 9 Декември, 2014 (Редактирано) Проблемът е решен срязах главата на болта на стоиката,свалих алтернатора със се стоиката след което избих проблемния дълъг болт със варията оказа се че статора е пробил има и изгоряли диоди,намерих друг алтернатор 30лв затваряйте темата Редактирано 9 Декември, 2014 от slavi_90 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 414 #8 Отговорено 9 Декември, 2014 То за 30 лева направо си ударил джакпота за работещ алтернатор. Ама на мене по ми е интересно как се справи с отрязаните болтове, успя ли да ги развиеш? И не се отчайвай, че само един човек ти е отговорил, най-вероятно тези които четат темата не знаят отговора, а тези които знаят отговора най-вероятно не са я прочели. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavi_90 2 #9 Отговорено 12 Декември, 2014 отряязаната глава на болта на стоиката на алтернатора (освобождава напрежението във болта) остана да старчи 2 сантима от болта които хванах със водопроводен ключ и отвих със лекота намерих друг болт за стоиката.дългия болт го избих след като положих стоиката със алтернатора на наковалния,съсипах гаиката и болта но намерих друг толкова проблеми заради един ръждясал и не забиващ се болт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове