paruchev 15 #1 Публикувано 29 Ноември, 2014 Здравейте, имам нужда от помощ , имам Honda Cr-v 2000-та година. Така първоначално проблема беше следния сутрин като запаля колата и изчакам да вдигне градуси, като пусна да духа топло се чуваше едно жужене от под жапката, след като си загрее и почне да духа много топло това жужене изчезваше. Закарах я на майстор да погледне парното, той ми каза, че е почистил нещатата там имало е много черно. Днес си бачкаше добре до един момент както си карам и започна да вие ужасно, все едно си пуснал прахосмукачка, е не толкова силно, но наподобява такъв звук и на топло и на студено като е врътката си вие. Някой имал ли е подобен проблем да каже от какво може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Balthazar 4 #2 Отговорено 29 Ноември, 2014 Трябва да е от втулките на моторчето. Легни в краката на пасажера и чуи дали е от моторчето . Ако не го чуваш от него тогава някоя клапа е блокирала на почти затворено положение. Това е според мен имал съм други коли с такива проблеми не с Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #3 Отговорено 1 Декември, 2014 Някой може ли да даде мнение, оказа се, че са ми заминали втулките, набарах от една джипка всичко, което е от под жабката за парното и сега пътува към мен, обаче мойта е с лява дирекция, това дали ще е проблем как мислите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #4 Отговорено 1 Декември, 2014 Не би трябвало, Моторчетата съм почти сигурен , че са същите и за лява и за дясна дирекция. На теб проблема ти е в самото моторче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #5 Отговорено 1 Декември, 2014 Пича дето ми ги изпрашта вика, че ще стане, но трябвало плюса и минуса да се обърнат...... леко съм невеж в това, но дано стане.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #6 Отговорено 2 Декември, 2014 Така тая джаджа - моторчето и перката не стават за мойто Хонде. Първият проблем е, че посоката на въртене е обратна и перките на вентилаторчето са на обратно. Така, че ако на някой с дясна дирекция му потрябва тая джаджа за парното да свирка, разбрах, че им било едно от слабите места. От Бултрако ме зарадваха, че струвало 620 лева....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1256 #7 Отговорено 2 Декември, 2014 По моргите няма ли такива джаджи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #8 Отговорено 2 Декември, 2014 има ама са все от дясна дирекция... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #9 Отговорено 2 Декември, 2014 това е въпросната джаджа, която имам и която струва един калпак пари в Бултрако..... ако на някой с дясна дирекция му трябва или знае как да си я направи за лява дирекция - продавам я...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1256 #10 Отговорено 2 Декември, 2014 По принцип има вариант да обърнеш посоката на въртене при постояннотоков мотор, но не и с просто обръщане на плюса и минуса както са ти казали. Предполагам си го пробвал вече и в резултат или си е въртял както и преди или просто не е въртял моторът. Само че дори да обърнеш посоката на въртене не виждам как ше обърнеш перката отгоре-надолу, просто с тая форма не виждам как ще стане даже да я изкорубиш и да я намушиш обратно А самата перка е проектирана така, че да е ефективна точно в определена посока на въртене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #11 Отговорено 2 Декември, 2014 Нищо не съм пробвал, само го показах на майстора ми и вика не става, но сега се замислям какво може да стане ако го монтирам така, някой нещо ....? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1256 #12 Отговорено 2 Декември, 2014 (Редактирано) Аз лично се съмнявам ако обърнеш пиновете (2 са нали?) да има промяна във въртенето. Товаа би трябвало да е обикновен четков мотор, посоката на въртене не се влияе от поляритета. Само не разбрах защо като е от англичанка да е обратна посоката на въртене на вентилатора. Не знам що се усъмних, по принцип за лява и за дясна дирекция трябва да са абсолютно еднакви. Ако можеш вържи го както си е стандартно с 2-пиновия кабел (без да го монтираш), пусни духалката и виж дали върти. Ако върти го монтирай както трябва и виж дали духа или смуче Редактирано 2 Декември, 2014 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #13 Отговорено 3 Декември, 2014 Аз доколкото виждам, можеш да го разглобиш и да сложиш моторчето в твоята коруба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #14 Отговорено 5 Декември, 2014 (Редактирано) Съвет от мен: -Първо пробвай да свържеш английския вентилатор с твоите кабели за парното, включи го и виж дали върти в правилната за теб посока. Ако е така - свали само турбинката от твоя и я сложи на англичанчето. - Второ - ако първия вариант не става, пробвай да разглобиш електромотора, който са ти пратили. Мисля, че има вероятност да се сменят втулките или евентуално да се разпробият и набият нови. Ако се свалят - разглобяваш и твоя вентилатор и му слагаш втулките от англичанката (тях няма как да ги направят наобратно). Редактирано 5 Декември, 2014 от The Dirty Harry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове