X22A 0 #1 Публикувано 23 Ноември, 2014 (Редактирано) Инфо за F22B двигатели ? http://www.cars.bg/c762800 http://www.cars.bg/c940237 Редактирано 23 Ноември, 2014 от X22A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
predatov 58 #2 Отговорено 24 Ноември, 2014 (Редактирано) Колега за този двигател точно , аз лично нямам мнение тъй като е много рядко срещан в България и Европа воопще защото е създаден за Америка или по точно не създаден а поставен в прелюд за Америката. Имам само техническите дани за тоя двигател, Които ще ти посна в слвдващото мнение. Иначе за този тип двигатели едновалов 4четири цилиндров 16 вентилов с голяма кубатура мога да кажа повече хубаво от колкото лошо. Тъй като съм карал такъв двигател до вчера, моя Акорд беше с подобен с разликата че беше 150 коня а не 137такива. Евтин за подръжка икономичен за кубатурата си и издръжлив на жаргон куче. В следващия пост ще ти пратя сайт в който можеш да разгледаш спецификацийте на купе , двигател, разход и др. Редактирано 24 Ноември, 2014 от predatov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
predatov 58 #3 Отговорено 24 Ноември, 2014 (Редактирано) http://www.automobile-catalog.com/ Редактирано 24 Ноември, 2014 от predatov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #4 Отговорено 25 Ноември, 2014 F22B e двувалов, същия е като Х23, стига да си сигурен, в това което пишеш...ако е с цифра след В-то положението е различно - колегата е обяснил в предния пост. Карах няколко години с F22B и бях изключително доволен, особено след някои донастройки и допълнителни екстри ! F22BThis engine was used in the mk4 1992–1996 Honda Prelude Si in Japan. It is similar to the H23A. The mk5 1997 Honda Prelude also used this engine in first years of manufacture sold as Si only in Japan. Specifications [*]Bore × Stroke: 85.0 × 95.0 mm [*]Displacement: 2156 cc [*]Valve Configuration: DOHC, 16 valves [*]Compression ratio: 9.3:1 [*]Max power: 166 hp (119 kW) @ 6500 rpm [*]Max torque: 158 lb·ft (215 N m) @ 6000 rpm [*]Redlines @ 6800 rpm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове