Jump to content
Вико-Жука

Покупка на Prelude 5-та Генерация от България или чужбина?

Recommended Posts

Здравейте колеги,искам да си купа Хонда Прелюд 5-та генерация,ръчка,133 магаренца.По чужбина доста съм обикалял автокъщите и само дараци на доизживяване говориме за цени от порядъка на 1700-1800 евро.Та въпроса ми е, имам ли реален шанс да си намера този прелюд в бг в добро техническо и визуално състояние до цена 4500лв с вграден газов инжекцион или до 3500 без газов инжекцион.Идеята е от часно лице, в никакъв случай автокъща.В чужбина автомобилите на тия години 90% от тях са или на доизживяване,или за моргата,само където са позакърпени колкото да не показва дефекти при тест драйфа,същите номера като при нас,даже и по тарикатски :)Говора за автомобили на реални пазарни цени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз от доста време дебна нещо такова,но не съм виждал нищо читаво по сайтовете от доста време.  Иначе съм напълно съгласен с теб,че трябва да е на 100% от човек и то от някой които си я е гледал. Знам за един който се продава,но собственика му иска към 5к... но е много гледан и му е направен суап с х22. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E тук е проблема колеги-читави коли от тая година няма,но когато фен си продава колата защо на всички е толкова скъпо?-Аз примерно си платих 5ген сивик купе 5000лева с газов инжекцион.Много ли е?-не е защото не ходя нито на автобояджии нито в автосервизи.Успех на двамата. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз от доста време дебна нещо такова,но не съм виждал нищо читаво по сайтовете от доста време.  Иначе съм напълно съгласен с теб,че трябва да е на 100% от човек и то от някой които си я е гледал. Знам за един който се продава,но собственика му иска към 5к... но е много гледан и му е направен суап с х22. :)

Ако колата е в перфектно техническо и визулано състояние,и ако човекът е навит колата преди това да бъде прегледана в сервиз по мой избор бих дал 5.Миналото лято бях видял една в холандия от часно лице, на някакъв мераклия на 150 000 реални километра,с паспорт за реалните километри и пълна сервизна история и всички екстри за модела,търсеше и 2000 евро,но за един ден беше продадена и нямах късмет.Някой има ли обяснения защо този автомобил е в толкова ограничени екземпляри,чувал съм че са били много здрави.Едно приятелче майстор ми вика,това и да искаш не можеш да го счупиш :).Искам да си взема нещо което само поне първите 2 години  да карам и обслужвам,филма ремонт след ремонт съм го гледал много пъти и предпочитам рейса пред тоя филм :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз се оглеждам за тази кола,наскоро имаше една черна във Варна и ме е яд че дори не се обадих на момчето да я вида.Х22 200 коня за 5к.Сега се двоумя за един 133 коня , в идеално състояние е но мотора ми идва „леко„ слаб...а ако тръгне да се прави ще надхвърли 5 със сигурност.И аз бих погледнал екземпляра който колегата и ако е ОК бих платил 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз се оглеждам за тази кола,наскоро имаше една черна във Варна и ме е яд че дори не се обадих на момчето да я вида.Х22 200 коня за 5к.Сега се двоумя за един 133 коня , в идеално състояние е но мотора ми идва „леко„ слаб...а ако тръгне да се прави ще надхвърли 5 със сигурност.И аз бих погледнал екземпляра който колегата и ако е ОК бих платил 5

Колега 133 коня трябва да има доста добър вървеж,200 коня пета генерация съм чувал че се произвежда само за японския пазар.Виждал съм в европа 185 коня,и май са само автоматик,лично аз ръчка не съм виждал.Вземи си ръчка после да не си скубеш косите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за европа има 200 коня,H22A8 и е ръчка но много трудно се намира добър екземпляр

Редактирано от canko79

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега успех в намирането на Прелюд Г5. Но знай,че автоматичната скоростна кутия на пета генерация е много здрава и въобще не вдига разхода. И не забавя колата, защото има типтроник. Имам 5-та генерация с типтроник и 2 литра двигател, 12 на сто градско в София и ускорява много бързо с бензин 100 октана от ОМV. Никога не бих си взел вече кола с ръчка! Следващата ще ми е Хонда пак :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...