Mickelangelo 2 #1 Публикувано 15 Ноември, 2014 Имам сивик 6 ген и не я бях карал 1 година ( не е седяла караше се от жена ми ) и днес ми се наложи да карам нея .. и някак тази количка нямаше сила преди си спомням като вкарам 2 ра предавка и полудяваше сега някак изтормозена върви ... и на газ и на бензин е същата работа ... Дойде ми на акъла и смених всички филтри ( на газовото 2 горивен и въздушен ) но разлика почти няма. До колкото успях да огледам колата е с 1 ламбда сонда и мисля да махна катализатора. Естествено веднага ми предложиха гарнета избиване на вътрешността операции на самия катализатор, но аз реших да се допитам до вас има ли начин да го тествам този катализатор и да знам че е от него. И какво да очаквам ако го махна ... защото на последък жената споделя че и харчи повече тази кола. ПС: И реглаж на клапани е минавала преди 5к километра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 445 #2 Отговорено 15 Ноември, 2014 (Редактирано) Ако е D14Z2 е със сигурност с две сонди, така че ако го махнеш трябва да се залъже втората сонда, че почти веднага ще запали чека. Разни втулки се заваряват, те тенекеджиите трябва да знаят. Сега за вървежа е строго субективно. Редактирано 15 Ноември, 2014 от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #3 Отговорено 19 Ноември, 2014 С една ламда сонда е ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 445 #4 Отговорено 19 Ноември, 2014 Или мотора не е Z2, или някой е правил интервенции върху втората сонда. D14Z2 със сигурност е с две сонди, преди и след катализатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorraichev 39 #5 Отговорено 24 Ноември, 2014 Мога да кажа, че и мен ме интересува това. Аз съм с D14Z2 и от време на време ми светва чеа и след време гасне, после пак същото. Първич път беше заради катализатора и предполагам, че е заради него пак, но ми е чудно как гасне чека след известно време. Та мисълта ми беше и на мен, дали да го махна и ако го махна, какви ще са резултатите? Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #6 Отговорено 24 Ноември, 2014 Аз съм с 7 генерация D14Z6 също с 2 сонди една преди и една след . Чека светеше още откакто съм я взел но разлика в разход на гориво няма . Грешката съм я чистил и чека е гаснел след това пак е светвал. Бяха ми сбъркали горивото и така изпуши и се раздрънча катализатора , ситната решетка която е вътре се натроши но разхода не ми е мърдал. От 2 години я карам на газ .На 5 генерация съм премахвал катализатора разлика във вървеж няма само по шумна става.Прочетох че е друг двигател но мисля че изпускателните системи не се различават.Надявам се инфото да е от полза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #7 Отговорено 24 Ноември, 2014 Teodorraichev твойта красавица има 2 ламбда сонди. Ще падне играчка като му дойде времето за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko_tt 1 #8 Отговорено 24 Ноември, 2014 Карам D14z2 Катализатора се премахва относно разход вървеж никаква разлика.Пробива се дупка в резонаторното гърне слага се втулка и забравяш завинаги с всякакви чекове който ще има от втората сонда Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове