Jump to content
Mickelangelo

Катализатор

Recommended Posts

Имам сивик 6 ген и не я бях карал 1 година ( не е седяла караше се от жена ми ) и днес ми се наложи да карам нея .. и някак тази количка нямаше сила преди си спомням като вкарам 2 ра предавка и полудяваше сега някак изтормозена върви ... и на газ и на бензин е същата работа ... Дойде ми на акъла и смених всички филтри ( на газовото 2 горивен и въздушен ) но разлика почти няма. До колкото успях да огледам колата е с 1 ламбда сонда и мисля да махна катализатора. Естествено веднага ми предложиха гарнета избиване на вътрешността операции на самия катализатор, но аз реших да се допитам до вас има ли начин да го тествам този катализатор и да знам че е от него. И какво да очаквам ако го махна ... защото на последък жената споделя че и харчи повече тази кола. 

 

ПС: И реглаж на клапани е минавала преди 5к километра 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е D14Z2 е със сигурност с две сонди, така че ако го махнеш трябва да се залъже втората сонда, че почти веднага ще запали чека. Разни втулки се заваряват, те тенекеджиите трябва да знаят. Сега за вървежа е строго субективно.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или мотора не е Z2, или някой е правил интервенции върху втората сонда. D14Z2 със сигурност е с две сонди, преди и след катализатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да кажа, че и мен ме интересува това. Аз съм с D14Z2 и от време на време ми светва чеа и след време гасне, после пак същото. Първич път беше заради катализатора и предполагам, че е заради него пак, но ми е чудно как гасне чека след известно време.

Та мисълта ми беше и на мен, дали да го махна и ако го махна, какви ще са резултатите?

 

Мерси :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 7 генерация D14Z6 също с 2 сонди една преди и една след . Чека светеше още откакто съм я взел но разлика в разход на гориво няма . Грешката съм я чистил и чека е гаснел след това пак е светвал. Бяха ми сбъркали горивото и така изпуши и се раздрънча катализатора , ситната решетка която е вътре се натроши но разхода не ми е мърдал. От 2 години я карам на газ .На 5 генерация съм премахвал катализатора разлика във вървеж няма само по шумна става.Прочетох че е друг двигател но мисля че изпускателните системи не се различават.Надявам се инфото да е от полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Teodorraichev твойта красавица има 2 ламбда сонди. Ще падне играчка като му дойде времето за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам D14z2 Катализатора се премахва относно разход вървеж никаква разлика.Пробива се дупка в резонаторното гърне слага се втулка и забравяш завинаги с всякакви чекове който ще има от втората сонда

 

Успех!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...