Christian Chrastev 0 #1 Публикувано 13 Ноември, 2014 (Редактирано) Ще се постарая да не съм поредния оплакващ се от горене на масло ,но това е факт ,купих колата долу горе на сляпо и няколко дни по-късно забелязах ,че си пуши много здраво (не мога да кажа със сигурност колко ,но приблизително 400-500мл на 1000км). Пред свършен факт ,притесних се ,четох доста като накратко разбрах ,че не е болка за умиране по скоро приех сегментите като някакъв консуматив ,след дълго проучване в главата ми се заформиха 550-650лв ,като си виках какво толкова ще ги дам да съм спокоен ,но при ходенето ми в няколко сервиза в София ,цифрата се покачи неимоверно много 850-900лв с едно на ум и за повече ,та идеята ми е няма ли да е по добре да дам още пари от горе и просто да направя swap с двигател от B серията или друг подобен дето няма да е много трудно да се смени и ако мислите така каква ще е цифрата накрая или изобщо някакво мнение ,какво мислите ,че е най - редно в случая ,като се има напредвид ,че имах мерак да сменям главата обаче сега ме боли главата! Благодаря предварително ! Редактирано 13 Ноември, 2014 от Christian Chrastev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WingMan 164 #2 Отговорено 13 Ноември, 2014 (Редактирано) Парите които са ти обадили са страшно много за занятието. Поръчай си оригинални сегменти и гарнитури от общите поръчки (~300-350, не се сещам колко точно дадох). И вече си потърси майстор, който няма да ти вземе 600 лв за труд. Аз дадох към 150 за труд само. Другото което е може да си спестиш парите и да си донаждаш масло. Има полусинтетика по 7-10 лв за литър, което ще ти излезе доста по-евтино като вариант и не се занимаваш. p.s. първо провери дали наистина го гори всичкото или имаш теч от гарнитура. При мен тази на картера беше заминала и имах доста загуби от там. Редактирано 13 Ноември, 2014 от WingMan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове