gamencerista 53 #1 Публикувано 28 Октомври, 2014 (Редактирано) Колеги днес карах колата на реглаж в Диана да кажат какво е състоянието. Думите на майстора са : ляво колело бяга с 2.56 градуса, дясно колело с 1.50. В последствие видя раздрънкани шарнири отляво долу и горе и отдясно горе. Долу дясно не мърда. Въпроса ми е може ли проблема да е от това или има и крив носач долу/горе. Видимо казва че няма изменения като се съмнява само за ляв шенкел ( по негови думи бил много дълъг и доста мек ). Също така стават ли някои части от Сивик 5-та понеже в мегапартс е пълно само с части за сивик 92-95 а за моята няма нищо. Eто малко снимки - http://prikachi.com/images/773/7689773r.jpg http://prikachi.com/images/775/7689775o.jpg http://prikachi.com/images/780/7689780C.jpg Реално удара става в положение в което е колата като на снимките, удря ме в калника/гумата и завърта гумите и така дясната гума опира в стената на къщата което спасява цялата дясна страна от ужулване. Въпроса е какви са пораженията при удара на двете гуми/джанти и окачването. Редактирано 28 Октомври, 2014 от gamencerista 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hinev 1 #2 Отговорено 3 Ноември, 2014 Накрайниците погледнахте ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay89 1 #3 Отговорено 4 Ноември, 2014 преди да се направи реглаж трябва да се проверят редица неща...това естествено влияе на реглажа! първо се оглежда ходовата част гледат се гумите дали не са не равномерно износени и дали са напомпени еднакво!... може доста неща да са криви може амортисьор,шенкел. носач.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #4 Отговорено 17 Ноември, 2014 Колега обади се в тази фирма. "http://www.heed-auto.com/" Имат геометричен стенд, на който ще излязат всички кривини. И ще получиш подробна информация, за състоянието, на колата. Моя съвет, е от страната на удара, си вземи здрави шенкели, и носачи втора употреба. Сменяш им тампоните, но само износените, и това е. Дано познаваш сериозен авто техник, който да ти обърне внимание, на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове