ti6ko 331 #41 Отговорено 2 Януари, 2015 май наистина е TDC датчика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #42 Отговорено 2 Януари, 2015 колега мога да кажа че делко от б20 пак би ти свърило работа,разглабял съм моето(б16а2) и на б20 и вътре са идентични, за бобината и датчика съм сигурен че са еднакви п. п. гледах в гугъл и ми се видя че датчика се сменя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #43 Отговорено 2 Януари, 2015 хммм ще разгледам делкото пак из основи като го сваля отново утре Мерси много колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #44 Отговорено 2 Януари, 2015 Пич, стига се чуди и мая още. Смени го тва делко преди да си счупиш мотора. Кой ще ти даде или намери само датчик. + по спомен датчиците за TDC, CPS, CYР вървят с делкото. Каква инсталация ти е колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #45 Отговорено 2 Януари, 2015 (Редактирано) OBD2 е оригинално двигателя. утре ще пробвам нещо друго ... днес като я запалих и хванах снопа с кабелите на буксата на делкото и колата угасна ... което ме навежда на мисълта че ако има кофти спойка връзка при суапа тъй като минах към П28 комп съответно ОБД1 и се наложи снадка на кабели за да подкарам делкото ... може в студеното проблема да идва от там. Редактирано 2 Януари, 2015 от ObiChLiFk0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #46 Отговорено 3 Януари, 2015 Е, от там трябваше да започнеш между другото! мисля, че от там ти идват проблемите. Хващаш кабелче по кабелче и ги презапояваш после със силиконов термошлаух ги изолираш и става бетон! Намерил съм ти и делко от В18, ако е сдало багажа все пак. Еднакви са. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #47 Отговорено 3 Януари, 2015 В сряда като стане -6 -7 ще видим резултата ... днес след всичките процедури си запали нормално но все пак е 1 градус + до колкото четох Съпротивлението на TDC датчика трябва да е между 350 и 750 ома ... Днес замерих моя ... 332 ома ... което ме навежда на мисълта , че с оправянето на инсталацията проблема няма да е решен и все пак ще сменя делкото но това ще го видим в сряда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #48 Отговорено 3 Януари, 2015 Явно вече е изчаткал и датчика от постоянното близнене с други кабели, но поне вече знаем причината и няма да изчатка и новото делко като го сложиш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #49 Отговорено 8 Януари, 2015 Оказа се студена спойка на кабелите като сме суапвали двигателя и сътоветно ОБД2 буксата преправяхме кабелаците за ОБД1 защото сложих комп П28 ... и 1-та спойка ... кофтиииии Преправих всички кабели на ново и е пушка. Освен това колеги мерете и датчика какво съпротивление ви дава трябва да е междъ 350 и 700. На 9 пинова букса е между 3-то и 7-мо краче.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #50 Отговорено 8 Януари, 2015 Датчика е оцелял все пак явно. Дееа тея Хонди, трудно се чупят май. =D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове