Nikolay89 1 #1 Публикувано 22 Октомври, 2014 Колеги искам да си сменя антифриза на хондата (сивик купе 1994, 1.5 , 101 коня) та въпроса ми е има ли нещо по специфично като обезвъздушаване няква пропка която се развива да излезе въздуха...дайте някакви мнения.. : )) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #2 Отговорено 22 Октомври, 2014 Парното на топло, пълниш през радиатора и докато включи перка. Доливаш и в компенсаторният съд. Няма пробки за обезвъздушаване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay89 1 #3 Отговорено 22 Октомври, 2014 не е ли първо парното на студено докато загрее и после на топло и чакам да вкл перката има ли значене дали е на топло или студено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #4 Отговорено 22 Октомври, 2014 Има значение, и направо на топло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lucky_star 0 #5 Отговорено 22 Октомври, 2014 Здравейте колеги,хондата ми е същата като на "Nikolay89" ,но мисля че видях пробка за обезвъздушаване точно до главата към мотора,въпроса е че всички маркучи посока радиатора загряват,но този който е за наобратно към двигателя нито загрява,нито изобщо връща някаква течност.И на каква позиция на стрелката за темп. трябва да ми отлепи термостата и да почне да върти антифриза ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnki4a1 0 #6 Отговорено 22 Октомври, 2014 колега много си прав пробка наистина има и е точно там където казваш развива се с ключе 8-10. А според мен е по добре да налееш когато е студена. Целия този процес го минах при механик поради други обстоятелства .. смяна на радиатор и съм сигурен на 100% че е така. Относно стрелката трябва да седи почти на средата или много малко под нея, но в никакъв случаи над нея при нормално каране.А моя въпрос който не е по темата е. Тези дни закупех стъпково моторче от един колега във форума и 90% от нещата са ми ясни букси, маркучи и т.н., но в долния край има два кръгли отвора и като чели около тях има някаква малка гарнитърка под формата на осмица. Та въпроса ми е трябва ли да ходя да си търся някакво оплътнение /гарнитура/ за тези малки отвори с размер на монета от 2ст. или направо махам моето и слагам това вързвам по същия начин и карам? Дайте някакъв съвет ,че от понеделник седи на бюрото а не знам дали да го сменям направо. Колата е сивик 95-та Д15Б2. Благодаря на всички които ще отговорят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #7 Отговорено 23 Октомври, 2014 Има някаква странна форма на 2 О-пръстена сляти в едно. Ако го няма можеш да ползваш от старото. А може да си купиш 2 О-пръстена по размер и там където се допират да ги поизпилиш малко, та да легнат добре в каналите. Без това ще смуче въздух и няма да работи клапана адекватно. По въпроса за антифриза, пак казвам че няма какво да се развива. Но пък може и на тази глава да са сложили нещо япончетата ( в което се съмнявам), нека някой колега с такъв мотор да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 23 Октомври, 2014 Горният маркуч където влиза в главата има една пробка.Обаче ако не е развивана може и да се скъса...Пълниш до горе радиатора,оставяш малко да поработи с отворена капачка,изчакваш да почне да отваря термостата(долният маркуч към радиатора почва да се стопля)слагаш капачката,доливаш в разширителя(може и малко повече)Ако е здрава капачката ще си дърпа от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay89 1 #9 Отговорено 23 Октомври, 2014 питах един майстор който се занимава с хонди...обясни ми следното....като си източа антифриза наливам в радиатора и казанчето паля и давам първо на студено без да духа разбира се да отвори малкия кръг...след това като се постопли малко давам на топло да отвори другия кръг...питах го изрично за пропката той каза няма да я пипаш на отворена капачка се обезвъздушава чакаш да пусне перката доливаш антифриз колкото трябва и си готов...тея дни ще я направя процедурата че става хладно вече да няма изненади.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове