Jump to content

Recommended Posts

Време е да се разделя с Б-серията, която не карам вече, и няма смисъл да стои неизползвана. Двигателя се продава, защото си продавам колата на части. И не мога в момента да подържам такава кола дано да отиде при някой, който да я гледа както го правех аз.

Суапа включва:

Двигател Б16А1 с портната глава, степен на сгъстяване 12:1, разпределителни валове Б18Ц4 (+4 градуса на всмукател и 0 градуса на изпускател), свещи NGK иридиеви с топлинно число 7, дросел OBX 87mm, портнат всмукателен колектор. Лагерите по мотора са Тайхо, а сегментите NPR. Карал съм го винаги с V-power racing или 100 октанов бензин от Еко, като често съм слагал октан буустър на Бардал. 

Скоростната кутия е S4C

Type: Hydraulic1st: 3.2302nd: 2.1053rd: 1.4584th: 1.1075th: 0.848R: 3.000FD: 4.4

Тя е ревизирана и още не е качвана на колата след ремонта. Частите ( синхронизаторите, лагерите... и едно където не му знам името на български-Spring set) са внесени от "най-бързо" внасящият търговец за всички времена. Съединителят е керамичен на Екседи. Двигателят за последните 9 000км има 0.00 литра разход на масло. Комплекта включва: мотор, кутия, полуоски с карета (едното от които на 2 000 км.) компютър P28 с чип. Към него давам и цялостна изпускателна система, горивен регулатор, АЕМ конусен филтър, като много леко корегираме цената.

Лошото на мотора е , че като загрее му тракат т.н. втек успокоители, но това не е изключение при Б серийте.

post-19155-0-48694200-1413843525_thumb.jpg

 

post-19155-0-39322400-1413843540_thumb.jpg

 

post-19155-0-90109800-1413843549_thumb.jpg

 

post-19155-0-31190700-1413843570_thumb.jpg

 

Цена: 1 350 EUR,  Телефон: 0896-01-10-85, Име: Василен Спасов, Град: Пазарджик

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цена до края на месеца: 2700  2390лв.

 

 

 

Някъде имах клип със Селика ГТ-4, но не го намирам. Имам и старт с 8 ген Сивик тайп Р (K20A) , където съм между 2 или 3 коли отпред. Всички стартове са правени докато кутията НЕ беше здрава и ми отнемаше доста време да си вкарам 3-та предавка. Често хората си мислят, че спирам да давам газ както се чува от клипа. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова цена: 2700. 2390. 2350лв.

Допълнително към мотора БЕЗ да променяме цената давам цялостна генерация на 63мм., и оригинален спортен филтър АЕМ на 7 000км., и горивен регулатор "Вебер". Също така към мотора давам документи за да може всичко да ви е изрядно, когато си го сложите в колата.

Офертата е валидна само до 27.11.2014. след това парите няма да ми трябват и цената ще се качи. Цената не подлежи на никакъв коментар.

Редактирано от Vasilen_Civic_DOHC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Време е да се разделя с Б-серията, която не карам вече, и няма смисъл да стои неизползвана. Двигателя се продава, защото си продавам колата на части. И не мога в момента да подържам такава кола дано да отиде при някой, който да я гледа както го правех аз.

Суапа включва:

Двигател Б16А1 с портната глава, степен на сгъстяване 12:1, разпределителни валове Б18Ц4 (+4 градуса на всмукател и 0 градуса на изпускател), свещи NGK иридиеви с топлинно число 7, дросел OBX 87mm, портнат всмукателен колектор. Лагерите по мотора са Тайхо, а сегментите NPR. Карал съм го винаги с V-power racing или 100 октанов бензин от Еко, като често съм слагал октан буустър на Бардал. 

Скоростната кутия е S4C

Type: Hydraulic

1st: 3.230

2nd: 2.105

3rd: 1.458

4th: 1.107

5th: 0.848

R: 3.000

FD: 4.4

Тя е ревизирана и още не е качвана на колата след ремонта. Частите ( синхронизаторите, лагерите... и едно където не му знам името на български-Spring set) са внесени от "най-бързо" внасящият търговец за всички времена. Съединителят е керамичен на Екседи. Двигателят за последните 9 000км има 0.00 литра разход на масло. Комплекта включва: мотор, кутия, полуоски с карета (едното от които на 2 000 км.) компютър P28 с чип. Към него давам и цялостна изпускателна система, горивен регулатор, АЕМ конусен филтър, като много леко корегираме цената.

Лошото на мотора е , че като загрее му тракат т.н. втек успокоители, но това не е изключение при Б серийте.

Публикувано изображениеSAM_2078.jpg

 

Публикувано изображениеSAM_2075.jpg

 

Публикувано изображениеSAM_2077.jpg

 

Публикувано изображениеSAM_2073.jpg

 

Цена: 2 700 лв,  Телефон: 0897-30-31-50, Име: Василен Спасов, Град: Пазарджик

Цената вече е 2 200 лв. Има и промяна на номера: 0897-30-31-50

Редактирано от Vasilen_Civic_DOHC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, правилно ли съм разбрал ? 1. Блок

2. Глава 

3. Дросел ?!

4. Смукателен колектор ?!

5. Компютър ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...