Jump to content
radoslav1234

Проблем с турбото на Honda Civic VII gen. 1.7 Disel 2003

Recommended Posts

Здравейте . Имам проблем с турбото на Honda Civic VII gen. 1.7 Disel 2003 . Закупих я преди почти 2 месеца . От около месец започна да ми прави проблем с турбото (съдя по това , че е турбото от друга такава тема в този форум) . Проблемът се появява когато бързо ми се наложи да ускоря . В повечето случаи между 2500 и 3500 оборота , без значение на коя предавка . Колата влиза в режим в който на никоя от предавките не мога да вдигна повече от 2000 оборота . Турбото започва да работи веднага когато изключа колата за няколко секунди . Много съм доволен от колата , но този проблем вече ме вкарва в истерия когато трябва да се изнеса по бързо на някое кръстовище  . От предната тема  която е публикувана в този форум разбрах че трябв да се почисти турбото и то от някой който знае за какво става въпрос защото се появяват разни думи като почистване на турбо акулатор и какво ли още не . Аз съм от Бургас . Въпросите са ми : Има ли майстор в Бургас , който успешно се с справя с този проблем , а не да експериментира с колата ? Ако няма в Бургас , може ли да се прати турбото без колата да е при майстора . Или и турбото и колата трябва да са при него ? Или е силно препоръчително и колата да е при него ? Ориентировъчна цена за услугата ? Има ли гаранция за ремонта (разбрах че от Реал Турбо (не съм проверявал в кой град са те) са се справили успешно със същият проблем на Honda като моята и са дали гаранция за ремонта , колегата от форума е останал много доволен и че до колкото разбрах услугата му се е сторила да е на висока цена (което за всеки може да е различно)) . Благодаря предварително .

Редактирано от radoslav1234

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакъв звук от турбото чува ли се, защото ако колата е края на 2003 максимален въртящ момент имате още на 1800 оборота и турбото от и след тях вече е развъртяно максимално. Ако е по-стария вариант е на максимални обороти от 2200 оборота, а проблема се появява между 2500 и 3000 оборота. Пуши ли по-вече като се подава рязко газ и сменени ли са въздушен и горивен филтър с оригинални? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много писано по темата. 

Сваляш турбото, чистиш от нагара, проверяваш актуатора държи ли вакуум, проверяваш си и вакуум клапана на турбото дава ли съпротивление по характеристики и държи ли вакуум. Процедираш според проблема. Пиши ми едно лично съобщение, ше ти дам малко разяснения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е решен . Историята е следната . Отидох във Варна в Унитех ООД (Унитех Турбо) ул. Студентска 1 ( Техническия Университет )  Имат едно голямо хале и накъдето и да погледна само турбини . Като си затворя очите пак турбини . Казах им че при по-бързо ускоряване колата забива . Оставих им е и се пребрах в Бургас . На следващият ден ми се обадиха и ми казаха че забиването е от турбото , но и че имам проблем с работата на двигателя .  И наистина когато колата беше студена претрисаше (и колкото по студенно ставаше времето повече претрисаше а може и да не е заради студеното но ставаше по сериозно ) . Казаха ми че могат да ми почистят турбото и ще ми излезе около 150 лв. но е много вероятно след около 1-2 месеца пак да стане така ако проблемът с двигателя не се оправи . Помолих ги ако може да погледат двигателя , а те ми казаха че се занимават само с турбини . Помолих ги ако може да е дадат някъде във Варна да е погледнат за какво става въпрос и те се съгласиха  . 2 дена по късно ми се обадиха и ми казахах че колата е готова и че е имала проблем с 2 от дюзите , горивото не се изгаряло както трябва и трупало сажди в турбото . Дюзите били сменени с такива втора употреба без гаранция . Всичко като ремонт и части ми струвало 800лв . Малко ми стана гадно че пред свършен факт ми казват за че колата е готова и че ща не ща трябва да дам 800лв. (не са малко пари ако разчиташ на средна заплата , добре че не разчитам , но са си 800лв ) . Оказа се че една нова такава дюза е около 800лв . Направих си математиката и си прецених че съм на голяма далавера ако всичко на мен ми излиза 800лв. Отидох за колата , качих се в нея , запалих е : Мъъъъърка . Гледам пред дясната предна седалка в краката че има 2 дюзи . Отпадна опасението ми че са оправии моите дюзи и са ми казали че са ги сменили  . На връщане към Бургас е настъпах на 2 пъти . Нямаше го проблемът с влизането в сервизен режим . Като цяло МНОГО съм доволен от тези във Варна . Давам ви техен телефон 0889445208 . Имат и интернет страница в която има доста описани работи за нещата които извършват : unitechturbo com . Звучи кото реклама , но нито съм ги виждал , нито съм ги чувал .   Надявам се да не ги виждам отново :)

Редактирано от radoslav1234

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...