Sky_Walker 2 #1 Публикувано 11 Октомври, 2014 (Редактирано) Здравейте! Нов съм във форума, а и в света на Honda! Преди 2 дни си взех първата кола - 2002 Honda Civic VII 1.6 V-TEC, 2 врати и все още немога да й се нарадвам. Тепърва следват регистрация и обслужване, но от 500-те километра, които изминах с нея (трябваше да я докарам от Сливен), установих един досаден проблем, който се състои в следното: Както си карам, като изключа от скорост, оборотите на мотора си падат нормално на 1000, но веднага след това се вдигат сами на 1500 и стоят така, докато колата не спре на място. Спра ли на място, почват да падат и си се заковават както трябва. Това при движение извънградско. В града е още по-осезаем проблема - изреждам си 1,2,3 предавка и следва светофар. Спирам, и оборотите си стоят между 1500 и 2000, след което започват да падат бавно и отново се заковават около 1000. На какво може да се дължи това? Смених си въздушния филтър, защото стария беше много мръсен. Видях, че има и доста отлагания по дроселовата клапа - изчистих я и нея. Но за съжаление проблема все още е налице. Ще я карам тези дни до Омбре да я обслужат и дано успеят да намерят виновника, но все пак искам да се посъветвам и с вас откъде може да идва проблема. Благодаря ви предварително, колеги! Редактирано 11 Октомври, 2014 от Sky_Walker Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gotman 2 #2 Отговорено 11 Октомври, 2014 Привет колега!! Да ти е честита хондичката и много безаварийни километри Освен дросела се чисти и IACV , т.е. клапана за въздух на празен ход. Има много теми за въпросната процедура тук, но щом ще ходиш при Омбре, предполагам че ще обърнат достатъчно внимание на колата. Успех!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове