Rage 0 #1 Публикувано 27 Септември, 2014 Здравейте колеги. От около две години съм притежател на дадения модел на Honda (Civil Aerodeck 2.0i TD 105hp). Имам следния проблем с нея. Колата загрява нормално, но парното не духа горещ въздух , смисъл температурата се променя, от студено след известно каране започва да духа по топъл въздух , но не горещ. Първоначално когато я взех духаше само студено , след това свалихме кранчето, което отваря и затватря при въртене на ключето за топло и студено от купето. Кранчето работеше нормално , измихме с маркуч вътрешната част на маркуча (там където беше кранчето) с вода защото мислехме че се е позапушило тъй като маркуча преди кранчето беше горещ , а след кранчето беше хладък (студен). След тази операция започна да духа сравнително по топъл въздух, но пак не задоволително. Та въпроса ми е възможно ли е да има някакво друго запушване на друго место или колата е за нов термостат. Също така известния проблем с първите две степени на парното , за който им информация в интернет и ако някой го е отремонтирал били казал дали следните (резистори с параметри 0.22 ома, 0.6 ома и 1.5 ома всичките на 10 вата) са добра комбинация и не създават проблеми. Благодаря за вниманието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #2 Отговорено 27 Септември, 2014 Радиатора на парното в купето се е задръстил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rage 0 #3 Отговорено 27 Септември, 2014 (Редактирано) ОК , как мога да го почистя. Предполагам трябва да сваля жабката , нужно ли е разглабяне и на таблото? Редактирано 27 Септември, 2014 от Rage Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #4 Отговорено 27 Септември, 2014 Зад централната конзола е, демек в кучи гъз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko_tt 1 #5 Отговорено 27 Септември, 2014 Колега парното ти е запушено!!Вземи някоя по читава добавка и покарай ден с нея не както е в описанието 10 минути на празен ход.За степените на парното търсиш резистори с параметри 0.22 ома, 0.6 ома и 1.5 ома всичките на 10 вата.Има ги в София на центъра Комен електроникс мисля че беше магазина цена 2 лева за трите.Сваляш резисторната плочка и си ги запояваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rage 0 #6 Отговорено 28 Септември, 2014 Мерси за отговорите, ще пробвам с промивка и дано се пооправи, че идва зима. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rage 0 #7 Отговорено 31 Октомври, 2014 Здравейте отново. Та какво ново , колата беше почистена с препарат за почистване, няколко пъти колата се пълни и изпразва защото имаше теч и се наложи смяна на радиатор. След процедурата колата започна да има парно , карайки в София по задръстванията загряваше нормално и имаше парно макар и не много горещо , но все пак доста по-добре от предния път. Проблема идваше когато се излезе от задръстването и се кара на открит път с висока скорост, колата изстиваше. На дълъг път се забелязва същия проблем.Парното работеше до днес , когато реши да спре да духа топло и да духа само студено(хладно). Мойто предположение е термостат.Възможно е и да има въздух някъде по системата. Някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове