Jump to content
Rage

Honda Civil Aerodeck 2.0i TD проблем с парното.

Recommended Posts

Здравейте колеги.

От около две години съм притежател на дадения модел на Honda (Civil Aerodeck 2.0i TD 105hp).

Имам следния проблем с нея. Колата загрява нормално, но парното не духа горещ въздух , смисъл температурата се променя, от студено след известно каране

започва да духа по топъл въздух , но не горещ. Първоначално когато я взех духаше само студено , след това свалихме кранчето, което отваря и затватря при въртене на ключето за топло и студено от купето. Кранчето работеше нормално , измихме с маркуч вътрешната част на маркуча (там където беше кранчето) с вода защото мислехме че се е позапушило тъй като маркуча преди кранчето беше горещ , а след кранчето беше хладък (студен). След тази операция започна да духа сравнително по топъл въздух, но пак не задоволително. Та въпроса ми е възможно ли е да има някакво друго запушване на друго место или колата е за нов термостат.

Също така известния проблем с първите две степени на парното , за който им информация в интернет и ако някой го е отремонтирал били казал дали следните (резистори с параметри 0.22 ома, 0.6 ома и 1.5 ома всичките на 10 вата) са добра комбинация и не създават проблеми.

Благодаря за вниманието. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора на парното в купето се е задръстил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК , как мога да го почистя. Предполагам трябва да сваля жабката , нужно ли е разглабяне и на таблото?

Редактирано от Rage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зад централната конзола е, демек в кучи гъз. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега парното ти е запушено!!Вземи някоя по читава добавка и покарай ден с нея не както е в описанието 10 минути на празен ход.За степените на парното търсиш  резистори с параметри 0.22 ома, 0.6 ома и 1.5 ома всичките на 10 вата.Има ги в София на центъра Комен електроникс мисля че беше магазина цена 2 лева за трите.Сваляш резисторната плочка и си ги запояваш 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите, ще пробвам с промивка и дано се пооправи, че идва зима.  :santa:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.

Та какво ново , колата беше почистена с препарат за почистване, няколко пъти колата се пълни и изпразва защото имаше теч и се наложи смяна на радиатор. След процедурата колата започна да има парно , карайки в София по задръстванията загряваше нормално и имаше парно макар и не много горещо , но все пак доста по-добре от предния път. Проблема идваше когато се излезе от задръстването и се кара на открит път с висока скорост, колата изстиваше. На дълъг път се забелязва същия проблем.Парното работеше до днес , когато реши да спре да духа топло и да духа само студено(хладно). Мойто предположение е термостат.Възможно е и да има въздух някъде по системата. Някакви идеи? :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...