Jump to content
Георги Георгиевв

Как да обуча IACV-то след сваляне на акумулатор?

Recommended Posts

Пак проблем с D14-ката и то пак с оборотите. Но след доста четене из форума разбрах, че iacv-то след откачане на акомулатора трябва да се обучи. А вен точно след свалянето започна ва ми прави така. Някой знае ли как се обучава ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти пропадат оборотите като върнеш газта, първо си регулирай клапаните и тогава обучавай когото искаш :fun: , споделям го от личен опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 
Adjust the idle speed using a Honda PGM Tester if possible.
lf not, use the following procedure:
NOTE:
. Leavet he IACv alvec onnected.
. Befo.e setting the idle speed, check the following
items:
- The MIL hasn ot beenr eportedo n.
- lgni t iont i ming
- Spark plugs
- Air cleaner
- PCV system
1 . Connecat tachometer.
Start the engine. Hold the engine at 3,000 rpm with
no load (A/T in N or E position, M/T in neutral)
untilt he radiatorf an comeso n, then let it idle,
Checkt he idle speedw ith no-loadc onditionsh: eadlights,
blower fan, rear defogger, radiator fan, and
air conditionear re not operating.
ldlc speed should be:
USA:
Dl6Y5 engine {CVT), D16Y7 engine (A/T). Dl6Y8
.ngino lA/T):
700 i 50 rpm (in S or p position)
Dl6Y7 engine {M/T):
670 I 50 rpm
Crnada:
D15Y8 engine, D16Y7 engine:
MIT 750 t 50 rpm
AIT 750 i 50 rpm {in E or E position)
Adjustt he idle speed,i f necessaryb, y removingt he
cap and turningt he idle adjust ings crew1 /2- turn
clockwiseo r counterclockwise.
11-142
D16Y5D, 16Y8e ngine:
Dl6Y7 engine:
NOTE: When you remove the ACL housing, do not
disconnectth e IATs ensorc onnector.
Aiter turning the idle adiusting screw 1/2-turn,
check the idle speed again. lf it is out of spec, turn
the idle adiustings crew1 /2-turna gain.
NOTE: Do not turn the idle adjusting screw more
than 1/2-turnw ithoutc heckingth e idle speed.
ldle the engine for one minute with heater fan
switcha t Hl and air conditionero n, then checkt he
idle soeed.
ldle speed should be:
MN 810 t 50 rpm
A/T. CVT 8101 50 rpm (in E or E position)
NOTE:
. Do not turn the idle adjustings creww hen the air
conditioneris on.
t lf the idle speedi s not within specifications, ee
Symptom Chart on page 11-46.
използвай преводача....това е от мануала за хонда стр. 11-142

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм регулирал клапани, чистено е 2 пъти iacv-то и пак си пропадат, особено лятото. Зимата няма дертове. Да взема и аз ли да се мъча да обучавам?!?!? Някой обучавал ли е ? Дали има ефект?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С оригиналната диагностика няма обучение на IACV на D14. За B20 има. Ако с някаква друга диагностика има -  не знам. Като цяло след сваляне на акумулатора би трябвало само да се обучи.

Миналата седмица сменях акумулатор на D15Z3 и нямаше ядове с оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте !!! При мен след откачване на акумулатора, колата държеше високи оборот на празен ход. След седмица( около 12 км. на ден) всичко се оправи от самосебе си.

Редактирано от dobrin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охх незнам... Стъпковото моторче при мен си е моторче не е клапи и работи не съм го чистил, но видях, че работи... Сега пробвам с една добавка за пречистване напълних резервоара и я сложих сега ще чакам. Ако не ще вадя стъпковото да го видя за чистене ли е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охх незнам... Стъпковото моторче при мен си е моторче не е клапи и работи не съм го чистил, но видях, че работи... Сега пробвам с една добавка за пречистване напълних резервоара и я сложих сега ще чакам. Ако не ще вадя стъпковото да го видя за чистене ли е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз също свалях акумулатора за повече от 2 часа и като почнах да я карам ми направи впечатление точно това,че оборотите и бяха по-ниски от обикновено,но след малко каране всичко си дойде на мястото явно и трябва време да си направи оригиналните настройки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой може ли да ми даде отговор на този въпрос..... д14а4 мотор, сток....... когато е жега и е загряла колата и спра на място оборотите преиграват 4-5 пъти от адски ниски до нормални и се оправя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...