Jump to content
STR8__

Оцветяване на ауспуха

Recommended Posts

Здравейте!

 

Имам едно притеснение и не съм сигурен дали е нужно изобщо да се притеснявам, а в момента нямам и време да отскоча до сервиза.

 

Става дума за ауспуха и оцветяването му. Преди няколко седмици забелязах, че единият ( както знаете този акорд е с 2 ауспуха ) или по точно десен ауспух е доста почернял или така да го кажа по черен от другия. Нека да направя забележка, че говоря за замърсяване от вътре, а не " фасадно " за да избегнем отговорите " измий и пак питай!" Та, според вас нормално ли е само един от двата да почернява повече от другия и това свързано ли е с някакво притеснение - смяна на гърне, тръби, катализатор или др. подобно? 

 

Също така считам, че е удачно точно в този пост да попитам за един друг, нека кажа проблем. При студен двигател,при паленето точно под лоста за скоростите усещам много силна вибрация наподобяваща " мини експлозия " и ако е тихо ( в гаража примерно ) се чува потракване на гърне, и точно след запалването всичко е нормално. Та, пак имам ли основание за притеснения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Когато беше по - хладно пролетта, забелязах същият ефект от дясното гърне излизаше повече дим от колкото лявото гърне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може едното гърне да е частично запушено или някоя тръба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата ти работи нормално значи няма от какво да се притесняваш, а по отношение на лекото притракване, което се получава е по-скоро въпрос на застопоряване на някоя ламаринка отдолу и при мен е така и утре ще отида да го погледнат. Не мислия, че е нещо сериозно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно така наречената "мини експлозия" вероятно се дължи или както каза колегата по-горе незастопорено гърне или имаш някъде мини пробив в генерацията. Може лесно да се разбере когато вдигнете колата на подемник, палиш и някой гледа отдолу какво се случва. Наличието на сажди в ауспуха, които са сухи /ако са мазни говори за горене на масло/ е показателно, че ламбда сондата си е поела по пътя, т.е подава неверни данни на компа и се получава непълно изгаряне, завишен разход и сажди в ауспуха! Моя съвет е да минеш на елкон и там ще ти кажат къде е проблема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно така наречената "мини експлозия" вероятно се дължи или както каза колегата по-горе незастопорено гърне или имаш някъде мини пробив в генерацията. Може лесно да се разбере когато вдигнете колата на подемник, палиш и някой гледа отдолу какво се случва. Наличието на сажди в ауспуха, които са сухи /ако са мазни говори за горене на масло/ е показателно, че ламбда сондата си е поела по пътя, т.е подава неверни данни на компа и се получава непълно изгаряне, завишен разход и сажди в ауспуха! Моя съвет е да минеш на елкон и там ще ти кажат къде е проблема...

Благодаря ти за отговора!

 

Мазно е не е сажди. До колкото си знам този двигател си има яко дефект с горенето на масло и си ми гори когато я държа във Втека. Но странното е, че само от едната тръба е така мръсно.

Ще отида при един приятел когато ми остане време да проверим нещата - на подемник и един компютър ще и пусна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...