Jump to content
Koc_D15B2

Майстор който рециклира помпи на съединителя в София

Recommended Posts

Колеги открих проблема със загубата на спирачна течност от съединителя - сълзене от горната помпа. Препоръчайте сега майстор който ги отремонтира тези помпи в София, пък аз ще си я демонтирам и след евентуалния и ремонт и монтирам. Не съм сигурен как се обезвъздушава тази система, но ще търся по темите. Ако предложите и майстор в близост до Младост1, ще ми направите още по-голяма услуга :)Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колега, от опит ти препоръчвам да си вземеш нова. Цената не е нищо особено, а си заслужава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо сложно в тази помпа, трябва да смениш въпросната скъсана гумична /уплътнение/ на буталцето. Преди 2 години ме остави на пътя колата поради същата причина. - Разглобих я, видях разваленото уплътнение и си намерих друго в магазин/фирма/ за хидравлични уплътнители /струваше 2-3 лева/. Разполагаха със всякакви по размер уплътнения от този тип.. Та с 2 думи ремонта ми излезе 3 лева.. вече 2 години карам и нямам проблем. Ако ще я караш на майстор да я рециклира.. ще ти струва може би колкото една нова в магазина... та в този ред на мисли, ако не си я рециклираш сам, по-добре си купи нова помпа! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, предполагам сте прави, че по-добре нова помпа отколкото рециклиране при майстор на старата - все пак сте брали ядове с въпросната помпа. По други теми обаче чета, че има един кофти вариант - ако цилиндърчето е надрано и само смяната на уплътненията не ми решава проблема, но при този вариант предполагам отивам на нова помпа.

Мерси за мненията ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, предполагам сте прави, че по-добре нова помпа отколкото рециклиране при майстор на старата - все пак сте брали ядове с въпросната помпа. По други теми обаче чета, че има един кофти вариант - ако цилиндърчето е надрано и само смяната на уплътненията не ми решава проблема, но при този вариант предполагам отивам на нова помпа.

Мерси за мненията ;)

 Точно защото цилиндъра си е стар и е доста вероятно да е надран; елипсовиден и тн. ти препоръчах да си вземеш нова и задължително смени течността, като повтаряш процедурата регулярно ( по предписание).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...