butaloto 6 #1 Публикувано 6 Август, 2014 Глозга ме един въпрос. В момента си продавам сивика (5-ца Д13 с дуал карбс) и мисля да взимам 6-та генерация. Дали 6-ците са толкова здрави като 5-та серия? Купих я моята на 200 000км. навъртях й още 100 000 (в момента е на близо 300 000км), като съм сменял само накладки, масла.. и веднъж свещи и шарнири, нищо друго! Направо съм очарован от тази кола. Откакто се качих на Хонда, не искам да погледна повече западна кола. С дуал карбс е и ми харчи 9/100 градско без да я галя и 7 ми дава на магистралата. Сивик 6-тица 1,4I какъв й е разхода, и дали е толкова здрава като 5-та серия? Имат ли някакви хронични проблеми? Хвърлил съм око на една, а ми се кара нещо по-ново.. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #2 Отговорено 6 Август, 2014 Пак ще си доволен ако случиш на добър екземпляр Разхода зависи от карането... 6 на 100 е добра цифра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpeeDemoN5 39 #3 Отговорено 6 Август, 2014 Карам вече 3-та година 6-та хеч фейслифт и съм и навъртял към 70 000+ км Страшно доволен съм като за тия 3 години съм сменял маслото, филтри веднъж , накладки ,ангренажен ремък и една профилактика на дросел+стъпков мотор.Най-големия проблем вмомента е трансмисията където има да се сменят лагери защото вие и май ще взимам нова Моята понеже е на газ и ми дава разход от 10лв на 100 км.Щом е хонда според мен няма да сгрешиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_U_D_E 28 #4 Отговорено 8 Август, 2014 И аз да добавя. Моята (1.4i 75hp - 2000g.) я взех на 180 000км -02.2008-ма, като нямаше забележки(мисля че бяха реални километрите). Съответно като се разделихме март тази година беше на 345 000 близо. За този пробег по веднъж шарнири и биалетки, 2 пъти преден ляв и 1 преден десен лагер главина, радиатор + термостат, дискове и накладки и задните големи тампони, като не борим масла и ремъци ... няма и 1500лв. за .. 6години и 165к км. мисля са здрави добичета според мен. Въпроса е все пак да е добър екзепляр. Поздрави и късмет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
butaloto 6 #5 Отговорено 11 Август, 2014 A разлика има ли някаква осезаема между 1,4 (75hp) и 1,4is (90hp)? Харесал съм два екземпляра такива... и двата имат климатик, даже са един и същ цвят... но се накланям към is-като заради малкото повечето конски сили. Другата пък изглежда на по-малко километри.. направо се чудя. Колебая се даже за Прелюд... едвам заспивам нощем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #6 Отговорено 11 Август, 2014 Сменяш гарнитурата на дросела и 75 коня стават 90 там е разликата ( буквичката S ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #7 Отговорено 1 Септември, 2014 По-новото не винаги е по-добро, но в случая мисля че си заслужава.Ваче 4-та година карам 6-та генерация и все още смятам че беше добър избор на кола.Извънградско със 140 км/ч с климатик и претъпкана с багаж 7л. / 100 км.Абсолютно никакви проблеми с двигателя и окачването до сега.Без разход на масло.Възможно е да ти дойде една идея по-тежичка в завоите при по-спортно каране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове