Jump to content
butaloto

От 5-та на 6-та генерация, дали?

Recommended Posts

Глозга ме един въпрос. В момента си продавам сивика (5-ца Д13 с дуал карбс) и мисля да взимам 6-та генерация. Дали 6-ците са толкова здрави като 5-та серия? Купих я моята на 200 000км. навъртях й още 100 000 (в момента е на близо 300 000км), като съм сменял само накладки, масла.. и веднъж свещи и шарнири, нищо друго! Направо съм очарован от тази кола. Откакто се качих на Хонда, не искам да погледна повече западна кола. С дуал карбс е и ми харчи 9/100 градско без да я галя и 7 ми дава на магистралата. Сивик 6-тица 1,4I какъв й е разхода, и дали е толкова здрава като 5-та серия? Имат ли някакви хронични проблеми? Хвърлил съм око на една, а ми се кара нещо по-ново..

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ще си доволен ако случиш на добър екземпляр  :plane:  Разхода зависи от карането... 6 на 100 е добра цифра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам вече 3-та година 6-та хеч фейслифт и съм и навъртял към 70 000+ км Страшно доволен съм като за тия 3 години съм сменял маслото, филтри веднъж , накладки ,ангренажен ремък и една профилактика на дросел+стъпков мотор.Най-големия проблем вмомента е трансмисията където има да се сменят лагери защото вие и май ще взимам нова  :punch:  Моята понеже е на газ и ми дава разход от 10лв на 100 км.Щом е хонда според мен няма да сгрешиш  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да добавя. Моята (1.4i 75hp - 2000g.) я взех на 180 000км -02.2008-ма, като нямаше забележки(мисля че бяха реални километрите). Съответно като се разделихме март тази година беше на 345 000 близо. За този пробег по веднъж шарнири и биалетки, 2 пъти преден ляв и 1 преден десен лагер главина, радиатор + термостат, дискове и накладки и задните големи тампони, като не борим масла и ремъци ... няма и 1500лв. за .. 6години и 165к км. мисля са здрави добичета според мен. Въпроса е все пак да е добър екзепляр. Поздрави и късмет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A разлика има ли някаква осезаема между 1,4 (75hp) и 1,4is (90hp)? Харесал съм два екземпляра такива... и двата имат климатик, даже са един и същ цвят... но се накланям към is-като заради малкото повечето конски сили. Другата пък изглежда на по-малко километри.. направо се чудя.

Колебая се даже за Прелюд... едвам заспивам нощем. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяш гарнитурата на дросела и 75 коня стават 90 :) там е разликата ( буквичката S ) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-новото не винаги е по-добро, но в случая мисля че си заслужава.Ваче 4-та година карам 6-та генерация и все още смятам че беше добър избор на кола.Извънградско със 140 км/ч с климатик и претъпкана с багаж 7л. / 100 км.Абсолютно никакви проблеми с двигателя и окачването до сега.Без разход на масло.Възможно е да ти дойде една идея по-тежичка в завоите при по-спортно каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...