victork 11 #1 Публикувано 6 Август, 2014 Привет на всички! Регистрирах се, след като изчетох доста теми за този модел тук във форума. Това е първата ми японка, след като смених няколко немски коли и след пълното ми разочарование от последната... Та, от 2 дни съм собственик на Accord 2001 (gen 6, ако не се лъжа), с мотор 2.3 (бензин). Количката е внос от Австрия (ако е от значение). Като цяло още дори нямам впечатления от колата, но има няколко проблемчета, за които искам съвет от Вас. 1. Двата задни мигача не работят. Просто не светят. Може би е изгоряла крушка, но едновременно и на двата... Надали. Дали може да е от бушон? Питам, защото още не съм намерил из нета описание на бушоните. 2. Климатроника тотално не работи. Т.е. в тези жеги просто си духа топъл въздух. Продавачът ме увери, че било въпрос на някакво "бутало в компресора", като ремонта не би бил над 200 лв. с диагностиката и фреона. Дали обаче е така, нямам идея... 3. Колата си дойде с три ключа, има централно, но няма дистанционно... Няма и бутон в самия ключ. Да приема ли, че това е нормално или просто са ми я дали без дистанционно? Ако е така, мога ли да си намеря оригинално такова? Досадно ми е всеки път да я отключвам и заключвам с ключа... 4. Таблото е от три отделни циферблата, като осветяването на последния просто не работи. Имам предвид този най вдясно, на който са стрелките за гориво и температура. Със сигурност може да се оправи със смяна на крушките отдолу, но се притеснявам, че самата подмяна ще е трудна. Вероятно разглобяване на табло? 5. И последно, свързано със светлината на таблото... Оглеждах се поне 20 мин, но не намерих бутон, с който да регулирам силата на осветеност. Няма ли подобна опция или просто аз не намирам как да го настроя? Благодаря Ви предварително за помощта... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victork 11 #2 Отговорено 11 Август, 2014 Отговор по проблемите ми няма, но... Ще си позволя да си отговоря сам, тъй като имам малко ново инфо по моите проблеми. Относно задните мигачи... Оказа се, че на моменти работят и двата, а на моменти отказват. Което може би е най-лошия вариант, тъй като вероятно става въпрос за слаба връзка (т.е. някъде не прави добър контакт). За предпочитане бе да сменя крушките Относно отключването с дистанционно... Намерих ново такова от olx.bg, на цена 60 лв (далеч по-добре от цените на вносителя). Разучих и как се програмира, но няма успех. В самата книжка с инструкции на колата (която е на немски), пише че дистанционното е опция, т.е. не е задължително при всеки автомобил. В моя случай явно оригинално е без такова и сега съм с едно дистанционно като сувенир Има ли начин да направя някакъв ъпгрейд, така че да мога да ползвам това дистанционно? Допускам, че просто нямам нужния приемник за целта (или както там се нарича). Поздрави и моля за някаква помощ от Ваша страна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kwot 32 #3 Отговорено 11 Август, 2014 (Редактирано) Здрасти, карам акорд като твоя, но с двигател 2.0. Само да ти подскажа къде да гледаш относно слаби връзки - при моята кола всички бушони бяха доста клеясали. Имаш 3 броя бушониери - по една в двата края на таблото и 3-та, която е под капака на двигателя, в горния ляв край. При мен след почистване на тези бушони разликата в работата на двигателя беше огромна. Много по-мазно работи сега - разлика, която я нямаше когато смених свещите и дистр. капачка. Не съм имал неработещи мигачи, но при теб може и да помогне. Също може да пробваш да изтъркаш фасунгите на крушките отзад. Дори и да няма видимо замърсяване, понякога помага много. Това дето ти го е разправял продавача за ремонта на "буталото в компресора" може спокойно да се премести в тема "Бисери". Компресорите не подлежат на ремонт, варианта ти е втора ръка компресор, т.е. около 100лв. С фреона, свалянето и качването ще подминеш 200лв, но не с много. Относно светлините на таблото - поне на моята има въртящ се бутон между оборотомера и скоростомера. Ако го нямаш, просто нямаш опцията да променяш силата на светене. За дистанционното си има процедура за програмиране: KEYLESS ENTRY PROGRAMMING Have all remotes for the vehicle on hand. Make sure all the doors and rear hatch/trunk are closed during programming. Only need to use 1 remote to get into program mode but all remotes must be programmed during the same session. Each step must be completed within 5 seconds. 1. Sit in the car with all doors/trunk tightly closed 2. Turn the key to the ON position, marked by "II" on the ignition bezel so the dash lights come on, then within 5 seconds press the "Lock" button on the remote for 1 second or so and release the button. 3. Turn the key to the OFF position, marked by "I" on the ignition bezel - dash lights go off. 4. Repeat steps 2 & 3 three more times (A total of 4 times) - each step must be done within 5 seconds of the previous step. 5. Upon the 4th turning of the key to "ON", press the lock button on one remote, the locks will make a cycling sound (clunk), locks will NOT lock or unlock at this point, they will just make a noise. The system is now in programming mode. Do not turn key off. 6. Within 5 seconds of entering programming mode and within 5 seconds of each other, press the lock button ON EACH remote you are programming, for a second or so and release. This step needs to be completed within 10 seconds. Each time a remote button is pushed, the locks should cycle. Up to 3 remotes can be programmed. 7. Turn ignition completely off and remove the key. Step out of car and close door. The remotes should be programmed and should work. If you have a trunk/hatch release, the button for this feature needs to be held for a few seconds before the trunk/hatch will "pop". Ако случайно нямаш централно и искаш да продадеш дистанционното имам интерес . Редактирано 11 Август, 2014 от Kwot Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanio_tt 17 #4 Отговорено 11 Август, 2014 (Редактирано) Привет на всички! Регистрирах се, след като изчетох доста теми за този модел тук във форума. Това е първата ми японка, след като смених няколко немски коли и след пълното ми разочарование от последната... Та, от 2 дни съм собственик на Accord 2001 (gen 6, ако не се лъжа), с мотор 2.3 (бензин). Количката е внос от Австрия (ако е от значение). Ще те разочаровам колега, но колата ти е англичанка, не японка. 6ген. акорд се води и мотора ти е рядък - 2.3Vtec. Това с мигачите ще да е нещо доста неприятно. Бушоните може да ги погледнеш сам. На капачето има описание кой за къде е. Прегледай състоянието и контактите на въпросния. Иначе по схемата до реле и т.н. Драмата с ключовете може да решиш лесно като сложиш аларма и да ползваш нейното дистанционно за отключване и заключване. За климатроника закарай колата най-добре на човек занимаващ се с автоклиматици, ама да не е от тия само дето пълнят и вдигат рамене при някакъв проблем или още по-лошо да почнат да се правят на майстори. Таблото се сваля със сигурност за да се подмени изгорялата крушчица на циферблата. Сега след работа ще пътувам точно в такъв акорд 2.3 и ако се сетя ще видя за регулирането на осветеността на таблото. Поздрави, Иван! пп. опа колегата Kwot ме изпреварил. Редактирано 11 Август, 2014 от vanio_tt Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victork 11 #5 Отговорено 11 Август, 2014 Мерси за отговорите и съветите. Да, наясно съм че е правена в Англия. Под "японка" имах предвид японска марка... Английската сглобка не ме притеснява (и трябва ли?), просто държах на тази марка... Относно мигачите, ще погледна бушоните, както и фасунгите отзад. Дано това да реши проблема. За дистанционното... Взех го от човек, който продава нови части за Honda в olx.bg (дано не се приеме за реклама) и ми го даде ново, на добра цена. Имам централно и се опитах да програмирам новото дистанционно абсолютно по същия начин като описания от колегата Kwot. Но не се получава нищо. Самото програмиране е лесно като стъпки и надали греша някъде (опитах 4-5 пъти). Което ме навява на мисълта, че централното ми работи само с ключ. А и в самата сервизна книжка на Хондата пише, че дистанционното е опция и не е за всички модели. Та... си мисля, че просто нямам приемник за това чудо. Към момента дистанционното ми е само сувенир Из нета намерих инфо, че ако колата е произведена да отваря централно само с ключ... е възможно да нямам машинка в шофьорската врата. Т.е. идеята е, че шофьорската се отключва (и заключва) механично от ключа, а останалите три са с машинка. И това би бил най-лошия вариант. Да нямам приемник, както и машинка в шофьорската врата. А относно друга аларма... Просто не искам друга, целта ми не е аларма. Свикнал съм да отключвам дистанционно и сега ми е странно да ползвам ключа Ако имате идеи относно това дистанционно, ще съм благодарен да ги споделите Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanio_tt 17 #6 Отговорено 12 Август, 2014 Ето от тук се регулира осветеността на таблото, колега: http://vaniott.snimka.bg/other/drugi.831008.33814306 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victork 11 #7 Отговорено 12 Август, 2014 Ето от тук се регулира осветеността на таблото, колега: http://vaniott.snimka.bg/other/drugi.831008.33814306 Ох, извинете за глупостта ми... Мислих, че този бутон е за нулиране на километража и настройки на часовника. Благодаря много за снимката! Доста по-сериозния ми проблем е това (пусто) дистанционно... Имате ли идея какво не ми достига, за да го накарам да работи? Както вече казах... Колата има централно, но то работи само с ключа. И не искам да монтирам допълнителна аларма Благодаря Ви за съветите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #8 Отговорено 18 Август, 2014 Ами щом имаш упътването там трябва да пише или да има снимки/графики на модула за централното.Трябва да има разлика между това с и без дистанционно.Поне при HRV има.Това,че няма дистанционно не значи,че няма машинка във вратата Аз си добавих само китайски модул с дистанционно и сега си отварям от далече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове