dhdamyanov 0 #1 Публикувано 6 Юли, 2014 (Редактирано) Здравейте колеги, както някои от вас вече са запознати имам проблеми със загряването. Тествах капачката и я хванах,че не държи нужното налягане и се надявам,че като я сменя ще си реша проблема,но въпреки това съм се подготвил психически за смяна на гарнитура. Работата е там,че за смяна ми искат около 500 евро и затова смятаме с баща ми сами да я сменим. Въпроса ми е, някой разполага ли с : 1. инструкции за смяна на гарнитура 2. инструкции за реголаж на клапаните 3. инструкции за смяна на ремъка. Двигателят е Д14А8 Сивик 1997г. 1.4 ис 90к.с. Най - важна ми е точка номер 2, за сега разполагам с пдф документ за Сивик аеродек и ми върши много добра работа, но там още нищо не съм намерил за регулажа. П.С. Надявам се, че не е проблем, че пускам тема за това. Предполагам, че би била интересна и полезна за други. Редактирано 6 Юли, 2014 от dhdamyanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 281 #2 Отговорено 6 Юли, 2014 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=76819 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=49139 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=50912 Всъщност ако разровиш във форума има всичко. Внимавай с реда за развиване и завиване болтовете на главата и намери читав динамометричен ключ. В последният линк имаше хубави снимки, но нещо не се отварят... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
styve 0 #3 Отговорено 13 Юли, 2014 всмукателни 0.18-0.22мм, изпускателни 0.23-0.27мм, най лесно става така, всмукателни 0.20 пластина да влиза, 0.25 да не влиза. Изпускателни 0.25 да влиза 0.30 да не влиза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
styve 0 #4 Отговорено 13 Юли, 2014 О и гарнитура задължително метална, че кленгеритовата е от ден до пладне и пак ще духне. Успех в начинанието Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #5 Отговорено 15 Юли, 2014 От ден до пладне...много силно казано. Преди гарнитурата има много важни неща да се свършат както трябва ,че чак тогава да говорим коя гарнитура колко държи и тнк.Гарнитурата трябва да е оригинална Хонда ОЕМ. и гледай тогава от ден до пладне ли ще е 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
styve 0 #6 Отговорено 16 Юли, 2014 (Редактирано) Да така е, но на дали ще му се намира косъм линия, луфтомерна пластина от 0.03мм та да си примери допустимата кривина на блока и главата. А за гарнитурата, масово производителите минават на метални дори за атмосверки, ЗАЩО ЛИ? Е това си е мое наблюдение, успех желая и положителен краен резултат в начинанието. Редактирано 16 Юли, 2014 от styve Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове