Jump to content
dhdamyanov

Инструкции за смяна на гарнитута

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги, както някои от вас вече са запознати имам проблеми със загряването. Тествах капачката и я хванах,че не държи нужното налягане и се надявам,че като я сменя ще си реша проблема,но въпреки това съм се подготвил психически за смяна на гарнитура. Работата е там,че за смяна ми искат около 500 евро и затова смятаме с баща ми сами да я сменим. Въпроса ми е, някой разполага ли с :

     

      1. инструкции за смяна на гарнитура

      2. инструкции за реголаж на клапаните

      3. инструкции за смяна на ремъка.

 

Двигателят е Д14А8 Сивик 1997г. 1.4 ис 90к.с. Най - важна ми е точка номер 2, за сега разполагам с пдф документ за Сивик аеродек и ми върши много добра работа, но там още нищо не съм намерил за регулажа.

 

П.С. Надявам се, че не е  проблем, че пускам тема за това. Предполагам, че би била интересна и полезна за други.

Редактирано от dhdamyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=76819

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=49139

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=50912

 

Всъщност ако разровиш във форума има всичко.

Внимавай с реда за развиване и завиване болтовете на главата и намери читав динамометричен ключ.

В последният линк имаше хубави снимки, но нещо не се отварят...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всмукателни 0.18-0.22мм, изпускателни 0.23-0.27мм, най лесно става така, всмукателни 0.20 пластина да влиза, 0.25 да не влиза. Изпускателни 0.25 да влиза 0.30 да не влиза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О и гарнитура задължително метална, че кленгеритовата е от ден до пладне и пак ще духне. Успех в начинанието

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ден до пладне...много силно казано. Преди гарнитурата има много важни неща да се свършат както трябва ,че чак тогава да говорим коя гарнитура колко държи и тнк.Гарнитурата трябва да е оригинална Хонда ОЕМ. и гледай тогава от ден до пладне ли ще е :kiss:

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да така е, но на дали ще му се намира косъм линия, луфтомерна пластина от 0.03мм та да си примери допустимата кривина на блока и главата. А за гарнитурата, масово производителите минават на метални дори за атмосверки, ЗАЩО ЛИ?  Е това си е мое наблюдение, успех желая и положителен краен резултат в начинанието.

Редактирано от styve

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...