Jump to content
Mortikoplqs

Honda Civic 1.4 is 90hp no 16v no vitec

Recommended Posts

      Здравей колеги, Honda манияци ! Истината е че си търкалям една Honda Civic VI 1.4 is hatchback вече повече от 6 годинки.Това е първата кола която съм имал и си я гледам все едно ми е дъщеря , докато тракне и съм в бокса!!! Та да минем към въпроса : ... Мислех си така или иначе съм се хванал и си я поддържам (пък и  страшно ме кефи) защо да не взема и да Ъпгрейдна малко конския и капацитет?И ето ме тук при Вас с надеждата да получа малко съветчета от професионалисти.Моля за помощта Ви,ще съм Ви безкрайно благодарен за това .!.! :)

      Както казах не ми трябва много нещо между 20 и 30 hp,или поне за сега си мисля че това ще ми е достатъчно (знаете  как е :D

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като за начало може да започнеш с ето тези три работи: Гориво, въздух и изпускателна система.

Вземи си един панелен филтър или конусен и си направи Colt Intake, тръба която да води студения въздух до филтъра.

Бензинов регулатор или горивна помпа с по-голям дебит.

Премахни катализатора или си направи цяла нова изпускателна система на по-голямо фи.

Може и един ремап(не съм много запознат дали може да се мапне този двг, нека по-запознатите колеги да кажат :) )

Какъв ти е бюджета?

Редактирано от Wrofeel
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами  за сега съм си отделил около 400 - 450 .... По принцип много ми се иска да и сложа турбинка ама ми идва малко скъпичко ... за момента :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така нарачения cold air intake няма да проработи с нищо освен, ако не се настрои компютъра за тази промяна. Такаче без "промяната" в компютъра ще има само звук. Премахването на катализтора вероятно ще е едно от реалните подобрения, но все пак е кофти. Никой не мисли за околната среда. Промяната на сечението на изпускателната система ще бъде също подобрение, но това ще е скъпо, а без донастройка на компютъра няма да има особено голям смисъл.

При всяка една промяна на дишането на двигателя е доста силно препоръчително настроиването на компютъра.

Отностно компютъра не мисля, че фабричния може да се пипа без модификации по него.

Тези 30 кс., които търсиш може да дойдат от смяна на всмукателен колектор и компютър и изпускателен колектор, но тези 30 кс отгоре ще са трудни за достигане според мен.

Не разбирам толкова много, колкото хората, които се занимават с тоя тип пълнене, моето мнение е, че ще създадеш множество проблеми, които трябва да решиш с турбината. Не е невъзможно и предполагам не е толкова трудно, вероятно обаче много хора ще ти кажат, че е безсмислено предвид двигателя.

Моя съвет е олекоти малко колата. Направи модификации по скоростната кутия и подобри пълненето на двигателя във високите обороти с всмукателен колектор и компютър, които ще можеш да манипулираш за дадените промени.

Редактирано от ACID BURN
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30 коня на 90-коньов мотор са си 30% и отгоре. Трудно постижим резултат при атмосферка, а с 400 лв в джоба - утопия.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...