Jump to content
MonStarr

Съединител или помпа?

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Понеже не съм достатъчно компетентен и не намерих точно същата тема, ще пусна нова с моят проблем.

Сутринта тръгвайки за работа, и излизайки от един завой, ускорих малко по-бързо (агресивно), първа беше ок, втора нещо не ми хареса как влезе и трета вече не можах да вкарам.

Педалът в началото на натискане е мек, но най-надолу става доста твърд. И въпреки, че го натискам до долу, не мога да включа на скорост, докато двигателя работи. Когато изгася двигателя успявам да включа всяка скорост. Съответно паля на 2-ра, държейки натиснат съединителя, като го отпускам едвам тръгва колата без значение в какви обороти е. Едвам се прибрах до вкъщи да оставя колата на 2-ра.

Въпросът ми е - на помпа или съединител се дължи този проблем? Само да поясня - не съм гледал дали има течност в казанчето за спирачките, защото не знаех до преди малко, че това трябва да гледам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай първо да обезвъздушиш помпата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах да обезвъздуша. Изглежда нямаше нужда. С развъртането започна да пръска течност. След малко проби се оказа, че долната помпа започна да не се връща, съответно педала спря да се качва. Но самата помпа по-скоро нямаше какво да я върне, сякаш вилицата оставаше бутната. Не разбирам особено, но от това, което видях на схемата на съединителя, сякаш притискателния диск е сдал багажа и не иска да връща лагера. Или лагера е влязал в диска(не знам колко е възможно). :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменял ли си някога комплект съединител откакто имаш колата? Нещата отиват натам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм колега :( И на мен на това ми намирисва. Надявах се на по-евтиния вариант (както всеки би се надявал), но явно няма да мине този път. Ще трябва да се интересувам от съединители пък сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но пък за сметка на това няма да мислиш за това дълго време.Всяка неприятна ситуация си има своите плюсове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се с предположения и предложения. Оказа се едно перо от притискателния диск. Беше останало "натиснато", идея нямам как е станало, но сменихме целия комплект и сега всичко е ок. Може да се затвори темата. Благодаря отново!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...