MonStarr 14 #1 Публикувано 19 Юни, 2014 Здравейте колеги, Понеже не съм достатъчно компетентен и не намерих точно същата тема, ще пусна нова с моят проблем. Сутринта тръгвайки за работа, и излизайки от един завой, ускорих малко по-бързо (агресивно), първа беше ок, втора нещо не ми хареса как влезе и трета вече не можах да вкарам. Педалът в началото на натискане е мек, но най-надолу става доста твърд. И въпреки, че го натискам до долу, не мога да включа на скорост, докато двигателя работи. Когато изгася двигателя успявам да включа всяка скорост. Съответно паля на 2-ра, държейки натиснат съединителя, като го отпускам едвам тръгва колата без значение в какви обороти е. Едвам се прибрах до вкъщи да оставя колата на 2-ра. Въпросът ми е - на помпа или съединител се дължи този проблем? Само да поясня - не съм гледал дали има течност в казанчето за спирачките, защото не знаех до преди малко, че това трябва да гледам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #2 Отговорено 19 Юни, 2014 Пробвай първо да обезвъздушиш помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonStarr 14 #3 Отговорено 19 Юни, 2014 Пробвах да обезвъздуша. Изглежда нямаше нужда. С развъртането започна да пръска течност. След малко проби се оказа, че долната помпа започна да не се връща, съответно педала спря да се качва. Но самата помпа по-скоро нямаше какво да я върне, сякаш вилицата оставаше бутната. Не разбирам особено, но от това, което видях на схемата на съединителя, сякаш притискателния диск е сдал багажа и не иска да връща лагера. Или лагера е влязал в диска(не знам колко е възможно). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 19 Юни, 2014 Сменял ли си някога комплект съединител откакто имаш колата? Нещата отиват натам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonStarr 14 #5 Отговорено 20 Юни, 2014 Не съм колега И на мен на това ми намирисва. Надявах се на по-евтиния вариант (както всеки би се надявал), но явно няма да мине този път. Ще трябва да се интересувам от съединители пък сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #6 Отговорено 20 Юни, 2014 Но пък за сметка на това няма да мислиш за това дълго време.Всяка неприятна ситуация си има своите плюсове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonStarr 14 #7 Отговорено 30 Юни, 2014 Благодаря на всички отзовали се с предположения и предложения. Оказа се едно перо от притискателния диск. Беше останало "натиснато", идея нямам как е станало, но сменихме целия комплект и сега всичко е ок. Може да се затвори темата. Благодаря отново! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове