J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 18 Юни, 2014 Здравейте. Туко що минах през 2 големи локви и се чудя дали е станал воден удър? През първата локва едвам излязох в обороти,накрая настъпах педала до долу и не можеше да вдигне повече от 900 оборота(почти излязох от локвата)като се съживи бутнах първа излязох от локвата и спрях.Малко прекъсваше и празния ход не беше стабилен,но поработи 1-2 минути и тръгнах.Малко претресе като тръгнах и забелязах,че вървеше повече.Видях филтъра и тръбите,бяха мокри също и по тавата(Двигателя е Д13б2)имаше следи от доста вода но има дупчици от където се е истекло.От вътрешната страна на филтъра имаше капчици но пак мисля,че е малко вероятно да влезе много вода,защото преди филтъра си има преградка,филтъра е по нависоко от улейте на тавата,освен това плочката на газовото вдига височината с още около 2см.Мисля,че трудно ще влезе вода но е възможно да са влязли капчици. Както знаете Д13-ката смуче въздух от калника а под калника ми не е напълно здрав но няма пряк контакт с тръбата.Знам какви са последствията ако влезе вода,но ако се е намокрила бобина или друго по тоците или е влязла вода в ауспуха ще го израсте . Въпроса ми е ако са влязли капчици фатално ли е ?След като се пооправи си продължих 10км докато се прибера влиза в обороти върви без проблем само дето празния ход е нестабилен,нещо съска малко преди катализатора предполагам защото е мокра,а че предната броня и кората от долу паднаха това е най-малкия проблем. Това дето претриса възможно ли е да се е изкривила биела или се е намокрил съединителя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #2 Отговорено 19 Юни, 2014 Отвори делкото и го избърши добре ако не се оправи тогава търси проблема другаде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #3 Отговорено 20 Юни, 2014 Постепенно се оправи всичко сега ще сменя и филтъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове