Jump to content
Guest gitobg

гори като за две

Recommended Posts

Guest gitobg

Колата ми е 5та генерациа сивик д15б2 скоро реших да иа я засека (не много точно)и с 12 литра минах 120км като тези киолометри съм я карал до 2500 об/мин.Другия ми проблем е че в ниските и средните обороти(до 3000 някаде) като подам рязко гас колата заглъхва и след това тругва когато подмине 2500 изведнъж се изтрелва.По колата съм сменял масло,маслен филтър,въздушен филтър и ангр.ремък.Срещал съм теми на съклубари с подобни проблеми но ще се радвам ако някои е имал същиа и сподели как го е отстранил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gitobg

Забравих да кажа че смених катализатора с проходно гърне.За съжаление преди това бъобще не бях се замислял за разхода и само наливах и гас ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ламбда сондата ако ти е отишла има голяма вероятност да е от нея , но рядко се скапват ламбда сондите на д15-ките Възможно е да не ти е зацепен превилно ремака , но в това не съм 100% сигурен ;)Също така си смени свещите и бензиновия филтър ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pitbuls

братле,доколкото знам ламбда сондата и катализатора са сжарзани,ж смисал показанията на ланд сон зажисят от састоянието на катализатора,и като си го махнал може от тожа да ти прави беля,специално за разхода.сега газовете излизат побарзо и показанията се баркат.така знам аз,провери все пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gitobg

братле,доколкото знам ламбда сондата и катализатора са сжарзани,ж смисал показанията на ланд сон зажисят от састоянието на катализатора,и като си го махнал може от тожа да ти прави беля,специално за разхода.сега газовете излизат побарзо и показанията се баркат.така знам аз,провери все пак

Да това и аз го знам и тук някаде в форума бях чел че да не се бърка лабдата се слага проходно гърне ,така и направих аз.Доката вкарвах колта в гаража забелязах че много мирише на не добре изгорели газове което ме навежда на мисалта че или са ми объркали центровката или е от не добре работещи свещи.Днес докато си карах ми направи впечетлени че по малко прекусва ,направо нв знам какво става:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

Ламбда сондата не би трябвало да се влияе от катализатора, тъй като е на изходящия колектор, далеч преди катализатора. моето предположение е някое от следните неща: свещи, капачка, центровка. Стабилно ли работи на празни обороти когато е студена ?

Редактирано от blueeye

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gitobg

Ламбда сондата не би трябвало да се влияе от катализатора, тъй като е на изходящия колектор, далеч преди катализатора. моето предположение е някое от следните неща: свещи, капачка, центровка. Стабилно ли работи на празни обороти когато е студена ?

Когато е студена заковава на 1500 но като започне да позагрява каточели от време на време се колебае в оборотите.Няколко "маистори" я гледаха ,на място я форсираха и не видяха нишо нередно по работата на мотора.Възможно ли е да са ми объркали центровката,има ли нещо по специално или човек които е маисор не би трябвало да я обърка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Имай в предвид, че след като са ти махнали катализатора изгорелите газове напускат системата по-бързо, така че това може да е довело до разхода. Също така колата може и да влоши работата си, но като цяло при махане на катализатора винаги се увеличава разхода. Най-сигурно е при доверен майстор да се види какво ти е състоянието на двигателя като гориво-въздушна смес, центровка и т.н.Късмет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Аз карах 2год. без катализатор и ламбдата не се обади. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

Ако е станало след смяната на ремъка, провери да не е зацепен с един зъб грешно. Нали след смяната са направили центровка? Погледни дали делкото е в крайно положение. Ако не са били много запознати е възможно да са объркали и центровката (може да не са закъсили кабелите в дясно на таблото). С една дума трябва да се проверят нещата от някой който е в час с Хондите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gitobg

Днес ходих до сервиза в които ми смениха консумативите и от там ме убедиха че няма грешка в центровката после ходих до сервиз хонда-Апостолов (за пръв и последен път)от там никакво съдеиствие все едно ги карам без пари да ми оправят колата :) и накрая утре при един маистор ще ми погледне свещите данеби да е от там целия проблем.Последните два дни забелязвам подобрение в работа на двигателя :) нама го това прекъсване като подам рязко газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Хубаво е да се провери и термостата.това засичане като не е точно как е направено?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gitobg

Хубаво е да се провери и термостата.това засичане като не е точно как е направено?

Терностата си е наред загрява си дарйи нормална температура а засичането не е много точно защото сипвам 12 литра когато резержара е празен(стрелката е на червеното)карам си минавам окколо 120 км не повече и стрелката се оказва пак там.Знам че това не е наи точното ама е ориентировачно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gitobg

Смених свещите (дезо) обаче разхода ми пак е над 10л. и наи гадното е че на моменти прекъсва пак.Незнам от какво е това ама не е постоянно.Моля Бургаските съклубари да ме насочат каде в бс. могат да ми помогнат :bg::angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Neven

Познавам човек които има тестер и софт за хонда (5г. бяха с ОБД нали). Ако имаш интерес обади ми се да те запозная 0897890696 НевенИ според мен е от ламбда сонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Човече засечи го тоя разход като хората ! По тоя начин може да съдиш ,че има нещо ако показва 20 че ти гори...Засечи както си трябва , че да не набиеш пари за глупости , вместо да си заредиш резервоара !Да не говорим ,че не е хубаво да се кара на изпарения :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT

Незнам гледал ли си краиното гърне на един приятел с д15 му се беше запушило краиното и сащата работа като при теб голям разход и не варви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gitobg

Човече засечи го тоя разход като хората ! По тоя начин може да съдиш ,че има нещо ако показва 20 че ти гори...

Другата седмица мисля да засека точно като заредя догоре,самоче проблема ми е не само че гори много а и на моменти си върви добре а на моменти прекъсва заглъхва и не изка да върви като хората в оборотите до към 2500-3000 след това каточели се опрявя, и това ми е наи чудното и странно че не е постояно :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VamPo

И все пак това пробва ли го ... http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7245

Не не съм погледнал дали компа дава някакви грешки.Днес наи после намерих каде да ми направят диагностика на двигателя.Значи лабда соната си работи (отчита много богата смес),центровката си ок ,кабелите на свещите също, в дистрибуторната капачка е имало влага и малко райдички ,но в караина сметка ми казаха че двигателя не работи много добре и че проблема е вътре в двигателя.Посъветваха ме си проверя клапаните (да се регулират) и тогава да отида пак да я закачат.
Освен да ти пожелая успех .. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде я закачи колега

Тук в бургас има един сервиз всички го знаят като "Въката и Тошко" Там единствено се наеха да я погледнат ,надявам се че диагнозата им ще излезне точна че нещата маи се задълбочават :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде я закачи колега

5 gen ima i samodiagnostika.ot dolu pod jabkata ima edna zelena buksa 6e triaa da potursi6 dosta dobre slojena e v gumeno kaluf4e .d15b2 e s 2 kanala na buksata dava6 im na kuso i dava6 kontakt gleda6 lampata na ecuto no si ima kodove za gre6kite triaa niakoi deto gi znae da ti pomogne

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, ако наистина не вдигаш над 2500об. няма как да не ти гори за 2. Хонда е високо оборотен двигател и се чувства най-добре в 3-3500 об. съветът ми е да я качиш на магистралата и да я вкараш в 4000-5000 об за няколко километра за да се продуха двигателят. Всичко това важи ако не си с газово де...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...