moonkey 140 #1 Публикувано 28 Май, 2014 Колеги ще слагам газов инжекцион на Crv-то.Въпросът ми е към този маркуч ли се хваща изпарителя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 28 Май, 2014 Не се вижда хубаво но тва маи е маркуча за подгрева на колектора, ако е тои хващаи там , моя е на тва място и няма дерт, единствено че се подгрява малко по бавно, ако да кажем на парното ще загрее за 3 мин тук му трябват 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moonkey 140 #3 Отговорено 28 Май, 2014 Да колега това е маркуча за подгрева на колектора.Мерси много там ще се слага значи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ijp_cor 27 #4 Отговорено 30 Май, 2014 А защо не се хванеш паралелно на радиатора за отопление? Ще ти загравя бързо, няма да ти се налага да слагаш преходни адаптери защото маркуча за отоплението на дросела е доста по тънък. Аз съм на парното от години и нямам никакви проблеми до момента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 30 Май, 2014 Защото ще загуби част от и без тва слабото парно за това голямо купе, вързан паралелно през парното според сечението на щуцерите на изпарителя може да отнеме голяма част от дебита на водата към парното, не случаино някои газаджии "регулират: този дебит като запушват един от маркучите с тапа с по малък отвор, така горе долу разпределят водата да върви по двата кръга. Но на мен лично това не ми се харесва, ако парното беше по модерно без кран то бих се навил да вържа изпарителя последователно на парното, като реша с кое да направя компромис, дали топлината в купето или топлината за изпарителя. За ГИ и неговия малък изпарител е напълно достатъчен и подгрева за колектора, за обикновениет АГУ с техните големи изпарители този подгрев вече е на ръба но пак става. Моя изпарител със скорост 120 и съвсем непрофесионално замерване на температурата от вън на корпуса му показва 53-56 градуса, което ще рече че вътре в него си е с поне 7-8-10 градуса повече, което пък от своя страна значи че щом термостата отваря на 78 градуса едва ли може да погрееш един изпарител с повече от 65-70 градуса А и офертата с нови 6 връзки към парното хич ама хич не ми допада По добре два преходника и 4 връзки от колкото 2 троиника и 6 връзки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moonkey 140 #6 Отговорено 30 Май, 2014 ГИ вече е сложен,изпарителят е хванат точно там,където бях отбелязал на снимката.Всичко си работи супер,много съм доволен.Благодаря на Слави CR-V за съвета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове