kazadores 59 #1 Публикувано 25 Май, 2014 Здравейте колеги,интересува ме, някой знае ли точно каква е нормалната работна температура на б16а2 (напълно стоков) ? Направи ми впечатление,понеже имам Infoboard, че в движение (извънградско каране) температурата на антифриза ми достигна около 96 градуса.Преди ми държеше около 87-90 градуса,но се оказа,че кранчето на парното ми е било заяло и е стояло леко отворено,дори когато от конзолата е включено максималко на студено.Сега оправих кранчето и се затваря напълно и работната температура се вдигна с няколко градуса.Не съм давал газ в много високи обороти и колата не е била претоварена. На място,перката ми се включва на около 96-97 градуса по инфоборд,а през цялото време стрелката си стои точно на средата и не се мърда.Интересувам се това нормална температура ли е или е малко висока? Благодаря на отзовалите се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #2 Отговорено 26 Май, 2014 Съвсем нормално е чрез проблема с парното да охладиш леко течността. Показващия прибор на колата е нормално да не се влияе от резки промени в температурата и е по-сдържан от някакви данни в реално време, които сега получаваш с цифров прибор. Според мен - карай си и не се занимавай, особено ако знаеш състоянието на термостата и другите неща по трасето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 26 Май, 2014 (Редактирано) Ужасно много е в движение извънградско 96-7 .... даже перката в движение много рядко включва (Да не кажа никога). Сега на 22-5 градуса 96-7 а на 35-7 ..100+ ?!?!?! Стоковата стрелка е толкова неточна и бавна както повечето уреди в тези коли . Редактирано 26 Май, 2014 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 26 Май, 2014 По-бързо отиваш до магазина за нова гарнитура, ако се надбягвате със стрелката за температурата, вярно е донякъде... Колегата да си изключва възможните неща едно по едно, след като е сигурен че има разлика от преди. Има си и данни за температурния сензор при нормална и работна температура. И това може да се види. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kazadores 59 #5 Отговорено 27 Май, 2014 Днес покарах вечерта градско и температурата се колебаеше между 87-88 и 90-92 градуса.Наистина времето беше хладно,но карах със затворена клапа (докрай на студено) Пред гаража ми докато отварях вратите се включи перката,но това ставаше и преди.Инфоборда отчита 97.4 градуса при пусната перка и когато спре,става 94. Ще изчакам пак да се затопли времето и ще продължавам да го следя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове