Newbie 5 #1 Публикувано 24 Май, 2014 (Редактирано) Здравейте, колеги! От една-две седмици взе да ми понадува маркуча, които влиза в парното, като първо си помислих, че ми надува от гарнитурка евентуално, понеже съм сменял на кочинката два пъти и смея да твърдя, че знам симптомите. Но този път те не са същите, както беше, когато съм имал проблеми с гарнитурата на главата, тогава постоянно завираше преливника на парното, чуваше се страшно булбукане и загряваше постоянно. Сега само при изкачване на по-големи наклони. Държа да отбележа термостата си отваря, долния маркуч от радиатора към купето е топъл, но не е твърд, както горния - това най-вече ме наведе на мисълта за радиатора, че там става тапата, пък и като съм доливал съм забелязвал, че има много "шлаки" и боклуци. Та от два дни съм започнал едно поетапно промиване, само с вода. Водата, която в началото излизаше беше доста мътна (като кална), след вече около 5-6 такива промивки взе да излиза по-бистра. Но забелязах едни "шлаки", които има в самите процепи от където минава водата и буквално са ги запушили. Не мога да разбера камъчета ли са или котлен камък, понеже лятото, често съм я карал и с вода и съм слагал различни антифризи, абе с една дума "мазало" . Та качих снимки да видите как ви се вижда, дали има шанс да се промие с някакъв препарат,които е ИЗПРОБВАН от вас да се съживи този радиатор или направо да тичам за нов. Снимките: ПП: Тази вечер я оставих с винен оцет и лимомена киселина в радиатора на сутинта щя е промия и ще пиша как е и има ли разлика. Редактирано 24 Май, 2014 от Newbie Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kosio76 2 #2 Отговорено 25 Май, 2014 Колкото и странно да звучи има много ефикасен вариант! Купи си 2-3 таблетки КАЛГОН за пералня и ги пусни в радиатора! Покарай 5-6 дена и източи ! Ефекта е поразителен лично изпробван от мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Newbie 5 #3 Отговорено 25 Май, 2014 На бензин се оправи, колата, но проблема със загряването на газ остана, изпарителя са му отишли мембраните и прави въздушна тапа. На бензин всичко е супер, цял ден бях по планините нагоре надолу, никакви проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Antony23 4 #4 Отговорено 25 Май, 2014 Колега мога да ти препоръчам да си купиш една добавка, ако мислиш че оцета и киселината няма да ти свършат достатъчно работа.Аз имах ръжда, но в минимални количества, която беше останала още от предишния радиатор.Проблема беше една тръба и след като я смених заедно с радиатора имаше още, но все пак когато налях добавката всичко се изчисти и то само за 20минути работа на двигателя с нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове