Jump to content
Newbie

Съвет за радиатор на d14-ка

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,  колеги! От една-две седмици взе да ми понадува маркуча, които влиза в парното, като първо си помислих, че ми надува от гарнитурка евентуално, понеже съм сменял на кочинката два пъти  и смея да твърдя, че знам симптомите. Но този път те не са същите, както беше, когато съм имал проблеми с гарнитурата на главата, тогава постоянно завираше преливника на парното, чуваше се страшно булбукане и загряваше постоянно. Сега само при изкачване на по-големи наклони. Държа да отбележа термостата си отваря, долния маркуч от радиатора към купето е топъл, но не е твърд, както горния  - това най-вече ме наведе на мисълта за радиатора, че там става тапата, пък и като съм доливал съм забелязвал, че има много "шлаки" и боклуци. Та от два дни съм започнал едно поетапно промиване, само с вода. Водата, която в началото излизаше беше доста мътна (като кална), след вече около 5-6 такива промивки взе да излиза по-бистра. Но забелязах едни "шлаки", които има в самите процепи от където минава водата и буквално са ги запушили. Не мога да разбера камъчета ли са или котлен камък, понеже лятото, често съм я карал и с вода и съм слагал различни антифризи, абе с една дума "мазало" :) . Та качих снимки да видите как ви се вижда,  дали има шанс да се промие с някакъв препарат,които е ИЗПРОБВАН от вас да се съживи този радиатор или направо да тичам за нов.

 

Снимките:

 

post-7840-0-78448500-1400961353_thumb.jpg post-7840-0-34267500-1400961370_thumb.jpgpost-7840-0-24771400-1400961379_thumb.jpg

 

ПП: Тази вечер я оставих с винен оцет и лимомена киселина в радиатора на сутинта щя е промия и ще пиша как е и има ли разлика.

Редактирано от Newbie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и странно да звучи има много ефикасен вариант! Купи си 2-3 таблетки КАЛГОН  за пералня и ги пусни в радиатора! Покарай 5-6 дена и източи ! Ефекта е поразителен лично изпробван от мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин се оправи, колата, но проблема със загряването на газ остана, изпарителя са му отишли мембраните и прави въздушна тапа. На бензин всичко е супер, цял ден бях по планините нагоре надолу, никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мога да ти препоръчам да си купиш една добавка, ако мислиш че оцета и киселината няма да ти свършат достатъчно работа.Аз имах ръжда, но в минимални количества, която беше останала още от предишния радиатор.Проблема беше една тръба и след като я смених заедно с радиатора имаше още, но все пак когато налях добавката всичко се изчисти и то само за 20минути работа на двигателя с нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...