Basstard 0 #1 Публикувано 12 Май, 2014 Здравейте! Рядко ми се случва, но за сметка на това е неприятно като стане. Проблема е следния. включвам на контакт лампите които трябва да светнат го правят. Само че лампата за чек енджин-а не изгасва. Опитвам се много пъти да повторя процедурата с даването на контакт, но няма резултат. При неизгасена лампа на чек енджина се опитвам да запаля, стартера си върти и всичко си е като хората, но колата не пали. След няколко неуспешни паления, накрая лампата угасва и колата си пали от половин въртене на стартера, както си трябва. Някой с подобен проблем да е имал?? Колата е сивик 4-та ген. 1.6 втек Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Antony23 4 #2 Отговорено 12 Май, 2014 Колега имам същия проблем и карам същата кола, но с друг двигател.При мен чека свети, защото в този момент колата е в 'авариен режим' - това е някаква грешка в компютъра.Все още не съм чистил грешките, а разкачих малко ненужни кабели - например аларма, която не се ползва.Оттогава рядко ми се случва този проблем.Причините може да са различни, но можеш да видиш кабелите под волана - размърдай ги и виж дали ще има разлика докато си на контакт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basstard 0 #3 Отговорено 12 Май, 2014 Благодаря! Забравих да добява, че имам чувството че бензиновата помпа не качва гориво когато се случи така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #4 Отговорено 12 Май, 2014 Виж коя е грешката на ЕКУ-то.На мен ми се е случвало същото,оказа се разхлабена букса на главното реле.Помпата чува ли се да подкачва като дадеш на контакт? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #5 Отговорено 12 Май, 2014 Кви грешки кви 5 лева,защо пишете глупости като не сте на ясно???Проблема е слаби спойки на главното реле,вадиш презапояваш и си готов.Ако не знаеш какво точно да направиш потърси Омбре сервиз. п.п:Поздрави за колата която караш,малко останах ме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Antony23 4 #6 Отговорено 12 Май, 2014 (Редактирано) Благодаря!Забравих да добява, че имам чувството че бензиновата помпа не качва гориво когато се случи така. Не е само чувство, а си е точно така. Кви грешки кви 5 лева,защо пишете глупости като не сте на ясно???Проблема е слаби спойки на главното реле,вадиш презапояваш и си готов.Ако не знаеш какво точно да направиш потърси Омбре сервиз. Аз му казах ориентировачни неща евентуално да си оправи сам проблема, а и казах какъв е проблема на мойта кола, не знам какво не ти хареса в коментара ми. Редактирано 12 Май, 2014 от Antony23 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basstard 0 #7 Отговорено 13 Май, 2014 Благодаря за бързите отговори! Разбирам, че проблема е почти елементарен, но предпочитам професионалистите да си свършат работата. Моята кола се поддържа от 5 години в Юби ко, така че там ще им я закарам. MIYAMOTO Аз също съм горд собсвеник на този рядък модел ) Колата все още ми доставя удоволствие и адреналин! Моята я държа в напълно стоков вариант, ти по твоята имаш ли нещо преправяно? За сега още не мога да срещна в София друг такъв екземпляр с Б16А1 мощ )) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #8 Отговорено 13 Май, 2014 Пълен сток(като изключим джантите),много държа на заводския вид на колата......най-добрият Сивик правен някога според мен.При вас в София има няколко такива,но като цяло си прав в БГ,а и като цяло в Европа сме малко собствениците на такива коли.Радвам се,че има още една такава за която не знаех. п.п:Ако имаш някакви въпроси винаги съм готов да помогна 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Antony23 4 #9 Отговорено 17 Май, 2014 Кви грешки кви 5 лева,защо пишете глупости като не сте на ясно???Проблема е слаби спойки на главното реле,вадиш презапояваш и си готов.Ако не знаеш какво точно да направиш потърси Омбре сервиз. п.п:Поздрави за колата която караш,малко останах ме Колега къде се намира главното реле и трудно ли се сваля, защото искам да си оправя колата сам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #10 Отговорено 18 Май, 2014 Навеждаш се под волана и гледаш към колонката на вратата,голямата кутийка с надпис MITSUBA RELAY-ASSY MAIN.Сваляш презапояваш и си готов п.п:Ето как изглежда http://www.ebay.com/itm/97-99-ACURA-CL-FUEL-PUMP-MAIN-RELAY-Mitsuba-RZ-0088-39400SM4003-/150927752964 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Antony23 4 #11 Отговорено 19 Май, 2014 Мерси колега - ще пробвам да го направя сам, ако не успея поне знам къде е проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове