Basstard 0 #1 Posted May 12, 2014 Здравейте! Рядко ми се случва, но за сметка на това е неприятно като стане. Проблема е следния. включвам на контакт лампите които трябва да светнат го правят. Само че лампата за чек енджин-а не изгасва. Опитвам се много пъти да повторя процедурата с даването на контакт, но няма резултат. При неизгасена лампа на чек енджина се опитвам да запаля, стартера си върти и всичко си е като хората, но колата не пали. След няколко неуспешни паления, накрая лампата угасва и колата си пали от половин въртене на стартера, както си трябва. Някой с подобен проблем да е имал?? Колата е сивик 4-та ген. 1.6 втек Share this post Link to post Share on other sites
Antony23 4 #2 Posted May 12, 2014 Колега имам същия проблем и карам същата кола, но с друг двигател.При мен чека свети, защото в този момент колата е в 'авариен режим' - това е някаква грешка в компютъра.Все още не съм чистил грешките, а разкачих малко ненужни кабели - например аларма, която не се ползва.Оттогава рядко ми се случва този проблем.Причините може да са различни, но можеш да видиш кабелите под волана - размърдай ги и виж дали ще има разлика докато си на контакт. Share this post Link to post Share on other sites
Basstard 0 #3 Posted May 12, 2014 Благодаря! Забравих да добява, че имам чувството че бензиновата помпа не качва гориво когато се случи така. Share this post Link to post Share on other sites
SVE_1986 72 #4 Posted May 12, 2014 Виж коя е грешката на ЕКУ-то.На мен ми се е случвало същото,оказа се разхлабена букса на главното реле.Помпата чува ли се да подкачва като дадеш на контакт? Share this post Link to post Share on other sites
MIYAMOTO 449 #5 Posted May 12, 2014 Кви грешки кви 5 лева,защо пишете глупости като не сте на ясно???Проблема е слаби спойки на главното реле,вадиш презапояваш и си готов.Ако не знаеш какво точно да направиш потърси Омбре сервиз. п.п:Поздрави за колата която караш,малко останах ме Share this post Link to post Share on other sites
Antony23 4 #6 Posted May 12, 2014 (edited) Благодаря!Забравих да добява, че имам чувството че бензиновата помпа не качва гориво когато се случи така. Не е само чувство, а си е точно така. Кви грешки кви 5 лева,защо пишете глупости като не сте на ясно???Проблема е слаби спойки на главното реле,вадиш презапояваш и си готов.Ако не знаеш какво точно да направиш потърси Омбре сервиз. Аз му казах ориентировачни неща евентуално да си оправи сам проблема, а и казах какъв е проблема на мойта кола, не знам какво не ти хареса в коментара ми. Edited May 12, 2014 by Antony23 Share this post Link to post Share on other sites
Basstard 0 #7 Posted May 13, 2014 Благодаря за бързите отговори! Разбирам, че проблема е почти елементарен, но предпочитам професионалистите да си свършат работата. Моята кола се поддържа от 5 години в Юби ко, така че там ще им я закарам. MIYAMOTO Аз също съм горд собсвеник на този рядък модел ) Колата все още ми доставя удоволствие и адреналин! Моята я държа в напълно стоков вариант, ти по твоята имаш ли нещо преправяно? За сега още не мога да срещна в София друг такъв екземпляр с Б16А1 мощ )) Share this post Link to post Share on other sites
MIYAMOTO 449 #8 Posted May 13, 2014 Пълен сток(като изключим джантите),много държа на заводския вид на колата......най-добрият Сивик правен някога според мен.При вас в София има няколко такива,но като цяло си прав в БГ,а и като цяло в Европа сме малко собствениците на такива коли.Радвам се,че има още една такава за която не знаех. п.п:Ако имаш някакви въпроси винаги съм готов да помогна 1 Share this post Link to post Share on other sites
Antony23 4 #9 Posted May 17, 2014 Кви грешки кви 5 лева,защо пишете глупости като не сте на ясно???Проблема е слаби спойки на главното реле,вадиш презапояваш и си готов.Ако не знаеш какво точно да направиш потърси Омбре сервиз. п.п:Поздрави за колата която караш,малко останах ме Колега къде се намира главното реле и трудно ли се сваля, защото искам да си оправя колата сам? Share this post Link to post Share on other sites
MIYAMOTO 449 #10 Posted May 18, 2014 Навеждаш се под волана и гледаш към колонката на вратата,голямата кутийка с надпис MITSUBA RELAY-ASSY MAIN.Сваляш презапояваш и си готов п.п:Ето как изглежда http://www.ebay.com/itm/97-99-ACURA-CL-FUEL-PUMP-MAIN-RELAY-Mitsuba-RZ-0088-39400SM4003-/150927752964 Share this post Link to post Share on other sites
Antony23 4 #11 Posted May 19, 2014 Мерси колега - ще пробвам да го направя сам, ако не успея поне знам къде е проблема Share this post Link to post Share on other sites