Jump to content
Sign in to follow this  
Basstard

Проблем с паленето

Recommended Posts

Здравейте!

Рядко ми се случва, но за сметка на това е неприятно като стане.

Проблема е следния. включвам на контакт лампите които трябва да светнат го правят.

Само че лампата за чек енджин-а не изгасва. Опитвам се много пъти да повторя процедурата

с даването на контакт, но няма резултат. При неизгасена лампа на чек енджина се опитвам да запаля,

стартера си върти и всичко си е като хората, но колата не пали. След няколко неуспешни паления,

накрая лампата угасва и колата си пали от половин въртене на стартера, както си трябва.

Някой с подобен проблем да е имал?? Колата е сивик 4-та ген. 1.6 втек

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега имам същия проблем и карам същата кола, но с друг двигател.При мен чека свети, защото в този момент колата е в 'авариен режим' - това е някаква грешка в компютъра.Все още не съм чистил грешките, а разкачих малко ненужни кабели - например аларма, която не се ползва.Оттогава рядко ми се случва този проблем.Причините може да са различни, но можеш да видиш кабелите под волана - размърдай ги и виж дали ще има разлика докато си на контакт.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря!

Забравих да добява, че имам чувството че бензиновата помпа не качва гориво когато се случи така.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж коя е грешката на ЕКУ-то.На мен ми се е случвало същото,оказа се разхлабена букса на главното реле.Помпата чува ли се да подкачва като дадеш на контакт?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кви грешки кви 5 лева,защо пишете глупости като не сте на ясно???Проблема е слаби спойки на главното реле,вадиш презапояваш и си готов.Ако не знаеш какво точно да направиш потърси Омбре сервиз.

 

 

 

п.п:Поздрави за колата която караш,малко останах ме :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Благодаря!

Забравих да добява, че имам чувството че бензиновата помпа не качва гориво когато се случи така.

Не е само чувство, а си е точно така.

Кви грешки кви 5 лева,защо пишете глупости като не сте на ясно???Проблема е слаби спойки на главното реле,вадиш презапояваш и си готов.Ако не знаеш какво точно да направиш потърси Омбре сервиз.

 

Аз му казах ориентировачни неща евентуално да си оправи сам проблема, а и казах какъв е проблема на мойта кола, не знам какво не ти хареса в коментара ми.

Edited by Antony23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за бързите отговори!

Разбирам, че проблема е почти елементарен, но предпочитам професионалистите да си свършат работата.

Моята кола се поддържа от 5 години в Юби ко, така че там ще им я закарам.

 

MIYAMOTO

Аз също съм горд собсвеник на този рядък модел :)) Колата все още ми доставя удоволствие

и адреналин! :) Моята я държа в напълно стоков вариант, ти по твоята имаш ли нещо преправяно?

За сега още не мога да срещна в София друг такъв екземпляр с Б16А1 мощ :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пълен сток(като изключим джантите),много държа на заводския вид на колата......най-добрият Сивик правен някога според мен.При вас в  София има няколко такива,но като цяло си прав в БГ,а и като цяло в Европа сме малко собствениците на такива коли.Радвам се,че има още една такава за която не знаех.

 

 

 

п.п:Ако имаш някакви въпроси винаги съм готов да помогна :thumbs1:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кви грешки кви 5 лева,защо пишете глупости като не сте на ясно???Проблема е слаби спойки на главното реле,вадиш презапояваш и си готов.Ако не знаеш какво точно да направиш потърси Омбре сервиз.

 

 

 

п.п:Поздрави за колата която караш,малко останах ме :punk:

Колега къде се намира главното реле и трудно ли се сваля, защото искам да си оправя колата сам?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Навеждаш се под волана и гледаш към колонката на вратата,голямата кутийка с надпис MITSUBA RELAY-ASSY MAIN.Сваляш презапояваш и си готов :whistle:

 

 

п.п:Ето как изглежда http://www.ebay.com/itm/97-99-ACURA-CL-FUEL-PUMP-MAIN-RELAY-Mitsuba-RZ-0088-39400SM4003-/150927752964

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси колега - ще пробвам да го направя сам, ако не успея поне знам къде е проблема  :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...