Jump to content
Guest sokkon

Моля за съвет - Honda Accord

Recommended Posts

Guest sokkon

Зравейте на всички! Нещо доста ме присърбяло напоследък да си сменям колата с по-голяма, бърза и надеждна. Затова съм хвърлил око на Honda Accord 2.0 или 2.2 бензин, година на производство 2001 - 2004. Бихте ли ми казали къде се произвеждат Accord-ите, които са предназначени за Европа. Знам, че Toyota имат заводи в Турция, така ли е и с Хонда? Също има ли модел или двигател, който трябва да избягвам? Много съм чел за здравината и надеждността на Хонда, но все пак кое е най-слабото на Accord-a произвеждан през този период? Предварително благодаря на всички отзовали се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

93-96г.96-98год.след фейслифт.99-2002 -съвемразлична визия има вече.Тия всичките са произведени в Англия.2003-2007-са си японски но това е Актуалния модел в момента като 2006г претърпя лек фейслифт.Реши точно кой си харесъл,прикачи една снимка и ще ти кажа какво знам аз за слаби места в Акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sokkon

Благодаря ти Hronos. Харесал съм си бензин 2.0 или 2.2 от 2003-04. За съжаление нямам снимка да прикача. Казваш, че от 2003 насам всички Акорди предназначени за Европа се произвеждат в Япония. Имаш ли идея защо вече не ги правят там? Това доста би снижило цената им, а оттам конкурентно-способността им... В Англия ли е единственият европейски завод на Хонда и какво се произвежда в момента там? Мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

Според мен Accorda не е каквато и да е кола и качеството и трябва да е ниво (това е мое мнение) и за това според мен се е върнало производството в Япония. Не че не карам Английски Accord и до момента съм много доволен, но според мен пипнели някъде японец няма място за съмнение, че качеството е на 100%. В Англия се призвежда новия Civic за друго незнам, но може и да има например Jazz. Най- добре е да се ориентираш по VINa, но при Honda качеството винаги е на ниво и каквото и да вземеш няма да сгрешиш само гледаи състоянието на колата да е добро и отттам на татък само газ и смяна на консумативи. Успех в избора и дано да вземеш добра кола, после пусни някоя снимка. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sokkon

Мерси за инфото. Не бързам. Тя сама ще ме намери :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

доколкото знам Хонда имат завод и в Турция,но незнам дали правят нещо друго освен Сивици там.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sokkon

Нищо не казахте има ли модел или двигател, който трябва да избягвам? Насочил съм се към 2.0 бензин. Струвами се, че купето е малко големичко за 1.8 или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

Нищо не казахте има ли модел или двигател, който трябва да избягвам? Насочил съм се към 2.0 бензин. Струвами се, че купето е малко големичко за 1.8 или не?

Определено двигателите на Хонда са едни от най-издръжливите(да не казвам най!),така че споко...всички са динамични и с нормален разход(икономичен,ако не ти е тежък десния крак)!2.0 -147к.с2.3 - 154к.с

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest McLarenist

...

Редактирано от McLarenist

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ceco_accord

Мойта е произведена 99 год. в Суиндън - Англия. Имам я от 33 месеца , минал съм 53 000 км и освен консумативите съм сменил 3 неща . Меката връзка след изпускателните колектори - посмачках я на един строеж , двете тампончета на торсионната щанга (вътрешните) , и предното стъкло - камък от ТИР . Колата е много добра - това изказване естественно с нищо няма да ти помогне докато не намериш такава която да огледаш и покараш . На мойта слабото и място е шината във волана по която минава управлението на аудиоконтрола ( понякога не работи адекватно) и някъде по системата на СРС има лош контакт и ми изключва еърбеците . Скоро минах 100 000 км - смених и ремъците и ролките и пак напред Колата е автоматик - типтроник ES V-ТЕС 2.0 147нр . От 2002 год на пазара излиза последния модел , който втора ръка е поне двойно по-скъп но ти си знаеш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Сложи снимка или дай някакъв линк.Вероятно си си харесъл 99-2002г. последния Английски Акорд но все пак за да съм сигурен за какво ти говоря ни ориентирай със снимков материал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sokkon

Благодаря ти ceco_accord. Питах ви по принцип, защото бих могъл да опитам да си докарам от Германия на пролет. Така също има и една конкретна в БГ, която ме интересува. Знам, че е бензин и е произведена 2003 или 2004. Почти съм сигурен, че е купувана от БГ. До няколко дни ще се разбере дали собственика ще ми я продаде или не. Ако каже да, ще и взема точните данни и ще я снимам и постна тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не повече от 23 000 лева... Като нова тази кола е около 46-47 000 лева . След 3 години по Шваке й пада цената с 40%...А по "око да види ръка да пипне' поне 50% :lol: Така че ако смъкнеш надолу си на "специално предложение" !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти. Би било хубаво да е толкова, ама нито на нашия нито на немския пазар има такива автомобили на тази цена. Ако знаеш някое друго място ще се радвам да споделиш с мен/нас. Все пак за да сме точни Спорт модификацията на Акорд, автоматик с изброените екстри нова днес струва около 55,400 лева. По твоята схема -40% излиза 33,240 лева, а по другата (-50%) - 27 700 лева. Оттук следва, че цена от порядъка на 27хил е добра сделка. Така ли е? Откъде мога да намеря точна информация за цената на този модел през 2003г. в България. Някой случайно да пази стара ценова листа на Бултрако? Също ми прави ми впечатление, че никой не коментира 86-те хиляди км пробег в БГ с БГ бензин и за автоматичната кутия. Или те не са от значение за цената? Ще се радвам повече колеги, които са наясно да се включат. Мерси. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти. Би било хубаво да е толкова, ама нито на нашия нито на немския пазар има такива автомобили на тази цена. Ако знаеш някое друго място ще се радвам да споделиш с мен/нас. Все пак за да сме точни Спорт модификацията на Акорд, автоматик с изброените екстри нова днес струва около 55,400 лева. По твоята схема -40% излиза 33,240 лева, а по другата (-50%) - 27 700 лева. Оттук следва, че цена от порядъка на 27хил е добра сделка. Така ли е? Откъде мога да намеря точна информация за цената на този модел през 2003г. в България. Някой случайно да пази стара ценова листа на Бултрако? Също ми прави ми впечатление, че никой не коментира 86-те хиляди км пробег в БГ с БГ бензин и за автоматичната кутия. Или те не са от значение за цената? Ще се радвам повече колеги, които са наясно да се включат. Мерси. :lol:

за служебна кола 30К на година нищо не са :lol:Не знам колко е гаранционния срок в Бг, нормално би трябвало 3г да се обслужва в сервиз... и се продава защото вече почва цакането...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sokkon

Странно, за 2-3 дни само 2-ма души се престрашиха да споделят мнение, за което искрено им благодаря. Участвам и в друг авто-форум заради колата, която карам в момента. Там хора са много активни и истински си помагат един на друг.. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

Аз карам дядо му на този акорд :P (буквално) 94 година ми е , и не мога да ти кажа нищо конкретно като впечетления :P . НО отвори си статистики на ТЮФ , JD асоциейтит или всякакви такива организации , който следят за качеството на авомобилите , брой повреди и от какъв харекатер са те и ще видиш , че .. във всички , повтарям всички статисктики първите 3 места са , хонда , тойота , мазда .. който се връткат и си сменят местата от година на година .И по специално ... акорда и мазда 6 са неизменно първи , втори за този период .. това означава , че си харесал най-доброто като качество на изработка и въобще като автомобил .... Факторът карък не бива да се подценява :P , но по принцип издражлива кола е и не би трябвало да имаш какъвто и да е проблем няколко години . Пак казвам за съжеление лични впечетления не мога да ти дам :P , а мога само да ти завиждам (за сега :P ) , ако се наконтиш с една такава , аре със здраве !!! и късмет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...