Лъчо 76 0 #1 Публикувано 17 Април, 2014 Здравеите колеги появи се следния проблем, почистих инжекторите в сервиз на ултразвук след поставянето им започна да пали по трудно. Сутрин пали нормално и след това през деня пали след 5....6 оборота на двигателя. От сервиза ми отговориха че понякога се случвало и като карам това ще се оправи но вече доста време няма подобрение. Отидох до сервиза и ми казаха че някоя от дюзите сигурно не затваря добре и когато е угасен мотора през нея минава гориво и това дави мотора при следващо палене. Въпроса ми е дали може след почистването ако не са го направили добре да са прецакали някоя от дюзите. Колата ми е ЦРВ 147к. 2000г. с обикновена метанова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #2 Отговорено 17 Април, 2014 Аз знам, че нищо не знам ... и си карам само на бензин ... ама от четене по форумите бих ти задал следния въпрос - А правихте ли настройка на горивните уредби (бензин,и метан) след почистването на дюзите?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лъчо 76 0 #3 Отговорено 17 Април, 2014 Здравеи колега ами за бензина ми казаха ,че след почистването да карам около 20км. на бензин да се адаптира компютъра .А за метана като съм обикновена метанова след като мина на метан ижекторите не работят така че метана и бензина са ми като 2 отделни системи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ДимитърДВълков 0 #4 Отговорено 14 Май, 2014 Колега, аз съм на пропан бутан и имах същия проблем. Комплект мембрани на изпарителя понеже ми пропускаше газ в горивната камера и смесва бензина с газта и колата се дави, при теб може и да е същото. А относно това, че ти пали сутрин без проблем се дължи на това, че и трябва малко по богата смес заради по дългия престой 7-8-10-часа престой. Надявам се да съм ти помогнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове