Jump to content
stockbroker

Дърпа наляво и надясно

Recommended Posts

Здравейте! От 3 месеца насам се опитвам да открия причината за дърпането на колата наляво и надясно. Всичко започна след като смених съединителя като не знам дали това има въобще някаква връзка или е случайност. Започна да дърпа наляво при всякаква скорост. Отидох да прегледат ходовата част при няколко майстора и абсолютно всичко беше наред. Гумите ги карам втори сезон, видяхме ги и тях и джантите - нередности нямаше. Не пропуснах и стенда като всичко беше в нормите, но момчетата ми казаха, че окачването е изкривено от катастрофа. Да,преди да е купя е имало удар отпред, защото е сменян калник и фар, но преди този стенд съм ходил 2 пъти и никой не го е установявал това. Може ли да им се вярва на тези и къде може да се провери това със сигурност? Завъртях предни със задни гуми и понамаля дърпането, но сигурно сега като се поизносят неравномерно пак ще се засили. Установих скоро, че дърпа и надясно, особено когато возя двама човека отдясно и като сложим и десния наклон на пътя явно това е нормално, но като че ли преди в такова положение не ми е дърпало надясно или просто не ми е правило впечатление. И последно какво друго ми направи впечатление - като навия пълен ляв започва като че ли по-силно да тегли наляво докато не навия пълен десен. Това от лагер и тампон на макферсон ли е? Но ако е лагер ще се чува някакво пукане, а отпред нищо не пука, трака и прочие. Единствено се чува тропане при студено време от заден десен амортисьор, който леко е изпуснал. Може ли проблемът да е и от кормилната рейка - омаслена е малко, но маслото не намаля?

Ще се благодарен на всеки, който ми помогне с всякакви предположения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината може да е в маслото рейката ако  не е  Honda PSF.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чух много добри отзиви за стенда в сервиз Ескпрес 2 до зеленчуковата борса в Дружба и днес отидох  да видя какво ще кажат. Общо взето проблемът се оказа в отрицателен страничен наклон на предно дясно колело, който кара колата да тегли в ляво. Наклонът е в рамките на допустимото отклоняване, но явно си оказва влияние в посоката на колата. Регулираха сходимост, така че да се намали поне малко влиянието на този наклон и сега почти не дърпа. Казаха ми, че не е проблем така да си карам и дори гумите не би трябвало да се износват неравномерно. Ако искам все пак да се елиминира напълно наклона /което е идеалното състояние/ трябва да се замени по метода на изключването изкривен от удар шенкел, горен или долен носач, които заедно определят страничния наклон на колелото, но това няма да е много евтино. Всичко това ми се обясни добре и показа на разпечатката /за разлика от другите сервизи, на които бях/ така че и аз се включвам при препоръчващите този сервиз :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...